آریا جوان
پنج گام براي رسيدن به روياها
چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 3:13:01 PM
آريا
جوانان نيوز- براي هر انساني در جهان، رسيدن به روياها و آرزوهايش، توأم با شيرين ترين احساس موفقيت است. بزرگي ميگويد: «روياهايت را در چشمانت نگه ندار؛ زيرا همچون اشک جاري مي شوند و فرومي ريزند؛

پس آن‌ها را در قلبت حفظ کن تا با هرتپش به ياد بياوري که بايد آن‌ها را به حقيقت تبديل کني.»

با بانويي قدرتمند آشنا مي‌شويد که دل به روياهايش سپرده و باتمام‌وجود انديشه دوران کودکي و نوجواني‌اش را به واقعيت تبديل کرده است.

5 گام مهم براي رسيدن به روياهايتان:
گام اول: فهرستي از تمام خواسته‌هايتان تهيه کنيد.

گام دوم: شور و اشتياق روياهايتان را بالا ببريد. توجه داشته باشيد اگر آرماني موجب تغييري در تپش قلبتان نشود، قطعا خواسته مناسبي نيست.

گام سوم: اگر اولين‌بار است اين خواسته را مي‌نويسيد، مانعي وجود ندارد، اما اگر قبلا هم اين رويا را در سر داشته‌ايد و هنوز به آن نرسيده‌ايد، از خود بپرسيد که علت اين ناکامي چه بوده است؟ پس يا در دوره‌هاي مهارت‌آموزي براي رسيدن به هدفتان شرکت کنيد و يا از کساني کمک بگيريد که امروز به خواسته مشابه شما رسيده‌اند.

گام چهارم: سعي کنيد هميشه به بهترين روش‌ها فکر کنيد و براي رسيدن به آرزوهايتان همين امروز قدمي برداريد.

گام پنجم: شهامت و جرئت خود را با هر شکستي از دست ندهيد. يادتان باشد در دل هر حادثه‌اي که در مسير روياهايتان رخ مي‌دهد، درسي نهفته است که لازم است آن را خوب بياموزيد.

از پروردگار مهربان مي‌خواهم سال ديگر در همين روز تک‌تک شما عزيزان به آرزوهايتان رسيده باشيد و روياهايتان به خاطره‌اي شيرين تبديل شده باشد و ايمان دارم که اين امر محقق خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/4504/پنج-گام-براي-رسيدن-به-روياها
بستن   چاپ