آریا جوان
حلالی: افتخار می‌کنم در کنار جانبازان حضور دارم
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 20:07:40
آریا جوان - باشگاه خبرنگاران / پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره هفته دفاع مقدس توضیحاتی را بیان کرد.
 اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان پرسپولیس گفت: افتخار این را داشتیم که امروز در کنار جانبازان 8 سال دفاع مقدس باشیم. افتخار می‌کنیم که چنین فرشته‌هایی را در کشورمان داریم. در این بین، افرادی هستند که حدود 30 سال است چشمان خود به آسمان دوخته شده و هر کار که انجام می‌دهند دلی است.
او درباره انتظاراتی که جانبازان کشورمان دارند گفت: این عزیزان هیچ توقعی ندارند و تنها فکر آن‌ها این است که پول بیت المال به درستی و در راه موفقیت جوانان هزینه شود. متاسفانه جایگاه جانبازان در جامعه کمرنگ شده است و وظیفه ما به عنوان ورزشکار این است که کمک کنیم بیشتر دیده شوند. این افراد فرشته اند و به مانند آن‌ها را در کشور نداریم. دل و زنگی پاکی دارند. با تمام وجودم افتخار می‌کنم در کنار این عزیزان حضور دارم و از همنشینی و صحبت با این افراد درس‌های زیادی گرفته ام.
حلالی در مورد تاثیر برگزاری چنین مراسم‌هایی گفت: برگزاری چنین مراسم‌هایی بسیار تاثیر گذار است. ورزشکاران کشورمان باید به چنین مکان‌هایی بیایند و ببیند این زندگی که الان دارند به خاطر فداکاری چه کسانی است. شیرین‌ترین دارایی هر انسان جانش است که این عزیزان آن را بدون هیچ گونه چشم داشتی فدا کردند.
او در مورد دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الشارجه امارات گفت: فردا تیم فوتبال پرسپولیس بازی بسیار حساسی مقابل تیم الشارجه امارات دارد. حتما باید پیروز این دیدار باشیم تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. اگر هم موفق نشدیم فدای سر بازیکنان، چون تیم با نفرات جدیدی وارد مسابقات شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/469279/حلالی--افتخار-می‌کنم-در-کنار-جانبازان-حضور-دارم
بستن   چاپ