آریا جوان
در نشست هم اندیشی پژوهشی منطقه دو کشور
فضلی: فعالیت های پژوهشی سازمان های اجرایی، موتور محرکه پژوهشگران و اندیشمندان در جهت حل مسائل و نوآوری در کشور
يکشنبه 7 مرداد 1397 - 15:31:11
آریا جوان - هم اندیشی پژوهشی منطقه دو کشور با حضور دبیران شورای پژوهش استان های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، زنجان و اردبیل به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، هم اندیشی پژوهشی منطقه دو کشور با حضور دبیران شورای پژوهش استان های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، زنجان و اردبیل به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد.
آقاخانی مدیرکل استان اردبیل در آغاز این نشست ضمن خوش آمدگویی به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های استان در دو حوزه ورزش و جوانان پرداخته و فعالیت های پژوهشی را راهی برای کشف و حل مسائل و برنامه ریزی و مدیریت ماموریت ها و وظایف سازمانی دانست.
در ادامه فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی؛ فعالیت های پژوهشی در وزارت ورزش و جوانان موتور محرکه اجرای طرح های تحقیقاتی پژوهشگران و اساتید مرتبط در جهت حل مسائل و نوآوری و توسعه در عرصه ورزش و جوانان است.
فضلی در مورد تاثیر فعالیت ها و رویدادهای علمی در سازمان های اجرایی گفت: ایجاد تغییر و ارتقای نگرش و توسعه فضای کارگروهی در سازمان، مسئولیت پذیری متکی بر دانش، یکپارچگی و تکامل در کیفیت انجام وظایف، گسترش دامنه ارتباطی موثر و آموختن و پرورش ایده های نو از رویکردها و انتظارات ما از فعالیت های علمی و پژوهشی است، چرا که دانش و فهم مشترک با ایجاد نگرش مثبت و تغییر در رفتار سازمانی زمینه های نیاز به کنترل را کاهش می دهد.
فضلی در ادامه به تشریح پژوهش های کاربردی پرداخت و به انتظار مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی از طرح تحقیقاتی در ارائه مدل و نقشه های عملیاتی، تدوین گزارش های مدیریتی، تعامل و همکاری مراکز پژوهشی و دانشگاهی در تامین نیازها و اولویت های پژوهشی استان ها پرداخت.
وی با تاکید بر اهمیت نشر یافته های پژوهشی و با اشاره به زکات علم در فرهنگ و اعتقادات مردم، برای کارگاهها و همایش ارائه یافته های پژوهشی جایگاه و ارزش معنوی قایل شد.
لازم به ذکر است علاوه بر برگزاری نشست هم اندیشی پژوهشی در دو حوزه ورزش و جوانان با مشارکت اساتید و سخنرانان استانی و مرکز با حضور علاقه مندان و فعالان دوحوزه مذکور برنامه ریزی و برگزار شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/47335/فضلی--فعالیت-های-پژوهشی-سازمان-های-اجرایی،-موتور-محرکه-پژوهشگران-و-اندیشمندان-در-جهت-حل-مسائل-و-نوآوری-در-کشور
بستن   چاپ