آریا جوان
لپتاپ مخصوص بازی EVO17-S اوریجین معرفی شد
شنبه 13 مرداد 1397 - 17:49:49
آریا جوان - اوریجین به‌تازگی از لپتاپ 17 اینچی  EVO17-S رونمایی کرده است که طراحی باریک و سبکی دارد و از پردازنده‌ی Core i9 بهره می‌گیرد.

در روز چهارشنبه شاهد رونمایی از لپتاپ مخصوص بازی EON15-S از سوی اوریجین بودیم. اما در کنار این محصول، برادر بزرگترش نیز با مشخصات قوی‌تر و طراحی منحصربه‌فرد معرفی شده است. مهم‌ترین ویژگی EVO17-S شامل پردازنده‌ی اینتل Core i9 می‌شود که در کنار نمایشگر 17 اینچی با رزولوشن UHD قرار گرفته است. سازنده ادعا دارد که محصولش باریک‌ترین و سبک‌ترین لپتاپی است که از پردازنده‌ی سری H خانواده کافی‌لیک بهره می‌برد. مقاله‌های مرتبط:
راهنمای انتخاب برترین لپ‌ تاپ گیمینگ بر اساس پردازنده گرافیکی مک بوک‌ پرو 13 و 15 اینچی اپل با پردازنده‌ نسل هشتمی اینتل و کیبورد بی‌صداتر به‌روز شد
با نگاهی دقیق‌تر به مشخصات فنی دستگاه، پردازنده‌ی Core i9-8950HK را در قلب محصول می‌بینیم. هم‌چنین پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1070 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی می‌تواند نویدبخش اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات متوسط تا بالا باشد. سرویس‌های ویژه‌ی اورکلاک برای پردازنده و کارت گرافیک نیز همراه با لپتاپ ارائه می‌شوند. نسخه‌های گوناگون می‌توانند تا 32 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 با فرکانس 2667 مگاهرتز در کنار دو عدد حافظه‌ی SSD نوع M.2/NVMe تا ظرفیت 4 ترابایت یا هارد دیسک مکانیکی با ظرفیت بیشتر داشته باشند.
لپتاپ گیمینگ اوریجین / Origin Gaming Laptop بدون شک رزولوشن و فریم‌ریت اجرای بازی‌ها، دو عامل مهم برای گیمرها به‌شمار می‌رود. در همین جهت اوریجین تصمیم گرفته است تا EVO17-S را در دو نسخه با نمایشگرهای فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) و اولترا اچ‌دی (3840 در 2160 پیکسل) عرضه کند. هم‌چنین فناوری G-Sync انویدیا نیز در لپتاپ مذکور دیده می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی پیرامون نوع پنل نمایشگر دستگاه منتشر نشده است. خروجی‌های تصویر برای مانیتورهای جانبی در نظر گرفته شده است. در بخش صدا نیز شاهد استفاده از فناوری sound BlasterX 720 شرکت Creative برای بهبود کیفیت پخش هستیم. تنوع زیاد پورت‌ها موجب شده است تا انتقال داده در EVO17-S بسیار آسان شود. حداکثر سرعت وای‌‌فای دستگاه به 1.73 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد؛ درحالی که پورت اترنت نیز برای سرعت بیشتر و تاخیر کمتر در نظر گرفته شده است. 3 پورت USB معمولی نسخه‌ی 3.1، 1 پورت USB-C، ورودی کارت حافظه، وب‌کم، ورودی جک 3.5 میلیمتری، پورت GbE و خروجی HDMI از سایر قابلیت‌های لپتاپ جدید اوریجین به‌شمار می‌روند. وزن دستگاه 3 کیلوگرم اعلام شده است که نسبت به لپتاپ‌های رایج کنونی رقم زیادی محسوب می‌شود اما برای یک لپتاپ مخصوص بازی مناسب است و موجب می‌شود حمل‌ونقل آن درون کیف بسیار راحت باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/50511/لپتاپ-مخصوص-بازی-EVO17-S-اوریجین-معرفی-شد
بستن   چاپ