آریا جوان
10 کار کوچکي که افراد موفق هر روز انجام مي‌دهند
شنبه 21 مرداد 1396 - 3:22:08 PM
آريا
جوانان نيوز- مواردي که در اين مطلب عنوان مي شود، بسيار آسان است و شايد عملي کردن آنها نياز به زحمت آنچناني نداشته باشند، اما مي توانند يک راه عالي براي ارتباط مثبت با ديگران باشند و شما به را به فرد موفق تري نسبت به امروزتان تبديل کنند. با هم نگاهي مياندازيم به اين 10 مورد.

1. بايد از يک جايي شروع کنيد

اولين گام براي رسيدن به هر نقطه اي، تصميم گيري است که شما معمولا دوست نداريد در اين مرحله باشيد. حداقل کار مفيدي که مي توانيد انجام دهيد اينست که قبل از انجام کار، براي رسيدن به کمال صبر کنيد. از همانجاييکه هستيد، با همان امکاناتي که در اختيار داريد شروع کنيد و آنچه را که مي توانيد براي رسيدن به موفقيت انجام دهيد.

2. در همه حال با احترام رفتار کنيد

نگرش شما در زندگي نسبت به اينکه چگونه بايد با ديگران رفتار کرد و به آنها احترام گذاشت، حتي در زمانيکه سزاوار احترام نباشد، تأثير گذار است. اينکه شما چطور با ديگران رفتار ميکنيد، انعکاسي از شخصيت آنها نيست، بلکه از شخصيت خودتان است.

3. زماني برنده مي شويد که همه برنده شوند

براي برنده شدن آماده شويد و انتظار بردن را داشته باشد، اما به خاطر داشته باشيد که به عنوان يک برنده واقعي شما بايد به گونه اي رفتار کنيد که اطرافيان شما نيز برنده باشند.

10 کار کوچکي که افراد موفق هر روز انجام ميدهند




4. اگر حضور شما ارزش نداشته باشد، غيبت شما احساس نمي شود

راز موفقيت ديگر يک راز نيست، و آن پيدا راهي براي اضافه کردن ارزش هاي زندگي مردم است. اگر شما مي خواهيد که يک فرد ثروتمند با احساس واقعي باشيد، راهش اين است که به ارزش زندگي افرادي که در اطراف شما هستند، چيزي اضافه کنيد.

5. تمرکز خودتان را بر آنچه مهم است بگذاريد

ياد بگيريد که براي آنچه که پاسخ ميدهيد و عکس العمل نشان ميدهيد، نظم داشته باشيد. هر شخصي و هر چيزي ارزش زمان، انرژي و توجه شما را ندارد. انتخاب هاي آگاهانه اي درباره آنچه مي خواهيد به آن توجه کنيد و آنچه که مي خواهيد اجازه دهيد از دستتان برود، داشته باشيد.

6. همه اعتماد به نفسي که شما داريد، از قابليت هايي مي آيد که آنها را ثابت کرده ايد

اعتماد به نفس شما از باور اينکه مي توانيد و شايستگي انجام کار را داريد، نشأت ميگيرد. به خودتان اعتقاد داشته باشيد و امکانات خود را دست کم نگيريد، اما بدانيد که در چه کاري مهارت لازم را داريد.

10 کار کوچکي که افراد موفق هر روز انجام ميدهند




7. عاشق کاري که انجام ميدهيد باشيد و يا آن را رها کنيد

اگر شما آنچه را که انجام ميدهيد دوست نداريد، باقي عمرتان را در بدبختي زندگي خواهيد کرد. اين خيلي ساده است، کاري که انجام ميدهيد را دوست داشته باشيد، در اينصورت انجام آن کار براي شما بسيار ساده خواهد شد.

8. محدوديت هاي خودتان را بشناسيد و توانايي خودتان را افزايش دهيد

شما هرگز متوجه محدوديت هاي خود نمي شويد، مگر آنکه خودتان را به سمت آنها هل بدهيد. تنها راهي که مي توانيد خودتان را تغيير دهيد، اين است که خودتان را به چالش بکشيد. اگر هرگز به خودتان فشاري وارد نکنيد، جايگاهي خواهيد داشت، اما مقصد نه.

9. بدانيد که چه زماني بايد پيش روي کنيد و چه زماني سرعت را کم کنيد

زندگي سريعتر، باعث مي شود چيزهاي بيشتري بدست آوريم. اما از طرفي آرام آرام گام برداشتن، باعث مي شود که عميق تر پيش رويم. لازم است که عمل و عکس العمل هاي ما در تعادل بين اين دو وضعيت باشد.

10. براي يادگرفتن بهترين ها، از بهترين کمک بگيريد

هر کسي را که مي بينيد، چيزهايي هر چند اندک ميدانيد که شما آنها را نمي دانيد. يادگيري يک گنج است. پس با افرادي که در هر زمينه و هر فرصتي در اطراف شما خبره هستند در ارتباط باشيد.

10 کار کوچکي که افراد موفق هر روز انجام ميدهند


به خاطر داشته باشيد که بزرگترين تفاوت ميان افراد موفق و ناموفق اين است که افراد موفق ميدانند اقدامات کوچک روزانه منجر به نتايج بزرگي خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/5172/10-کار-کوچکي-که-افراد-موفق-هر-روز-انجام-مي‌دهند
بستن   چاپ