آریا جوان
فرانک لمپارد: خواستار ماندن ژیرو در چلسی هستم
دوشنبه 3 آذر 1399 - 20:26:22
آریا جوان - طرفداری / سرمربی آبی ها خواهان حفظ مهاجم فرانسوی خود است. 
چلسی و رن فردا (سه شنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.
به نقل از سایت رسمی یوفا، فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی باشگاه چلسی راجع به دستیابی به 6 پیروزی پیاپی می گوید: من خیلی خوشحالم و اکنون داشتن تعادل و توازن خیلی مهم است. ما باید احساس خوبی داشته باشیم اما برای پیشرفت، باید نگرش بهتری داشته باشیم. پیروزی در 6 بازی پیاپی خیلی خوب است اما نباید سطح خود را پایین بیاوریم. رن تیم بسیار خوبی است و ما باید فرم خود را حفظ کنیم.
لمپارد درباره وضعیت تامی آبراهام می گوید: خیلی از او راضی هستم. در حال حاضر او عملکرد بسیار خوبی دارد. در برخی مواقع عملکرد بسیار خوب تامی در ابتدای فصل گذشته فراموش می شود، در نیم فصل دوم کار برای او کمی دشوارتر پیش رفت. او هنوز خیلی جوان است و در تمرینات درخشان ظاهر می شود.
از لمپارد درباره بهبود وضعیت دفاعی چلسی سوال شد و او پاسخ داد: ما برخی از مناطق اصلی که گل دریافت کردیم را مورد بررسی قرار داده ایم. در برخی از بازی ها همچون بازی با ساوتهمپتون و وست برومویچ دچار اشتباهات فردی شدیم. تمرکز تیم ما افزایش یافته است و تلاش و کارهای فردی بازیکنان به بهبود وضعیت دفاعی ما کمک می کند.
لمپارد راجع به صعود به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می گوید: من به تقویم بازی ها نگاه کردم و فشردگی برنامه مسابقات بی رحمانه است. در باکسینگ دی باید به مصاف آرسنال برویم و درست چند روز پس از آن نیز باید در یک مسابقه دیگر به میدان برویم. باید سعی کنیم تا در این مسابقه (بازی با رن) پیروز شویم و اگر صعود ما به مرحله بعدی قطعی شود، در بازی های آینده می توانیم به برخی از بازیکنان خود استراحت دهیم اما ما هنوز هم خواهان صدرنشینی در گروه خود هستیم. حتی اگر ترکیب خود را نیز تغییر دهیم، من به بازیکنان خود اطمینان دارم.
لمپارد راجع به اهمیت نقش تیاگو سیلوا در چلسی می گوید: تیاگو بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود. او تجربه و قدرت رهبری خود را برای ما به ارمغان آورده است. او می تواند به زبان فرانسه و سایر زبان ها صحبت کند.
از لمپارد در رابطه با صحبت های اخیر اولیویه ژیرو و جدایی احتمالی او سوال شد و این سرمربی انگلیسی پاسخ داد:
 ژیرو بازیکن بسیار مهمی در ترکیب ما است و او همیشه دوست دارد تا بیشتر بازی کند. من می خواهم تا او در اینجا بماند و حضور داشته باشد. با این حال، من رابطه خوبی با ژیرو دارم و اگر او احساس متفاوتی نسبت به ماندن در چلسی داشته باشد، ما با یکدیگر در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/519902/فرانک-لمپارد--خواستار-ماندن-ژیرو-در-چلسی-هستم
بستن   چاپ