آریا جوان
در حاشیه افتتاح فاز دو مجتمع فرهنگی ورزشی موج های آبی
دکتر سلطانی فر : رسیدگی و توجه به ورزش بانوان اولویت دولت است و تاکید آقای رییس جمهور است
پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 17:21:57
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح فاز دو مجتمع فرهنگی ورزشی موج های ابی ویژه پارک ابی بانوان در شهر مشهد گفت : درخشش زنان و دختران ورزشکار ایران در دهه اخیر از بازیهای آسیایی 2010 تا به امروز و کسب مدال های طلا در رشته های مختلف ، گواه رشد و توسعه مطلوب و طلایی دختران ورزشکار ما در سال‌های اخیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر در دومین روز از سفر استانی خود به خراسان رضوی خانه کاراته این استان و فاز دوم سرزمین موج های آبی (ویژه بانوان) را افتتاح و از پروژه های در حال احداث خانه ووشو و پیست دوومیدانی استاد صابری واقع در مجموعه کوثر خراسان رضوی بازدید کرد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح فاز دوم سرزمین موج های آبی با تاکید به رشد چشمگیر ورزش زنان در ایران گفت: در دهه طلایی و خیزش ورزش زنان هستیم و رسیدگی و توجه به ورزش بانوان اولویت دولت و تاکید آقای رییس جمهور است. خوشبختانه با اراده ویژه‌ای که در دولت وجود دارد تا بتوانیم کاری برای رشد و توسعه بانوان در همه زمینه ها انجام دهیم، هر روز و در هر گوشه کشور شاهد بهره‌برداری از پروژه‌هایی هستیم که موجب ارتقای ورزش بانوان می شود .
دکتر سلطانی فر ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه ادامه داد: امروز توفیق داشتیم در مراسم معنوی و روحانی غبار روبی حرم مطهر امام رضا(ع) در کنار مقام معظم رهبری حضور پیدا کنیم و این برنامه پیش بینی نشده بود و در واقع امام رضا ما را طلبید و پذیرایی خوبی از ما کرد که از این بابت خدا را شاکر هستم و به دلیل تاخیر ایجاد شده در این مراسم از همه بزرگوارن عذرخواهی می کنم .
وی افزود: امسال یک سوم کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی که حدود 100 نفر است را بانوان تشکیل می دهند که دو برابر دوره قبلی است و این مهم نشان دهنده هم توجه ویژه وزارت ورزش به حوزه بانوان و هم تلاش خود بانوان ورزشکار برای افتخار آفرینی است .
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اشتغال زایی خوب در خراسان رضوی تاکید کرد: در شرایطی که هر روز کشور در معرض تهدید های دشمنان است استان خراسان رضوی در طول سالهای اخیر توانسته است بیست هزار اشتغال جدید ایجاد کند و صادرات غیر نفتی استان امسال 18 درصد رشد داشته که برگ زرینی در دفتر افتخارات مسئولان استان محسوب می شود . همانطور که اشاره شد این پروژه بیش از 80 میلیارد تومان هزینه داشته که اگر امروز بخواهیم این پروژه را بسازیم حدود 140 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .
دکتر سلطانی فر سپس به افتخارات ورزشکاران ایران در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سه ماه گذشته علاوه برنتایج تاریخی که تیم ملی فوتبال در جام جهانی گرفت و توانست ملتی را خوشحال کند و باعث حفظ غرور و اعتماد و وحدت ملی شود، در خیلی از رشته های دیگر مثل فوتسال بانوان، کشتی، وزنه برداری، ووشو، شطرنج و والیبال افتخارات زیادی نصیب ورزش کشور شد که این خبرهای خوش موجب خوشحالی مردم و رضایت رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور شد .
وی افزود: امروز همه برای رشد و توسعه کشور به میدان آمده اند که برای رشد و توسعه نیاز به جسم و روح سالم در جامعه هستیم و این مهم با ورزش، تلاش، فعالیت بدنی محقق می شود .
وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: با تشکر از خانواده علیزاده که سرمایه گذاری خوبی در ورزش کرده اند و موجبات نشاط و سلامتی مردم مشهد و زائران امام رضا (ع) فراهم کرده اند، امیدوارم در آینده باز هم شاهد سرمایه گذاری برادران علیزاده در حوزه ورزش باشیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/52559/دکتر-سلطانی-فر----رسیدگی-و-توجه-به-ورزش-بانوان-اولویت-دولت-است-و-تاکید-آقای-رییس-جمهور-است
بستن   چاپ