آریا جوان
در حاشیه بازدید از پروژه های ورزش ی تربت جام
دکتر سلطانی فر: در دهه طلایی ورزش بانوان قرار داریم/ حضور در مناطق محروم و مرزی رویکرد دولت تدبیر و امید است
شنبه 20 مرداد 1397 - 10:49:02
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از پروژه های ورزش ی تربت جام گفت: سهم خراسان رضوی از استادیوم های پنج هزار نفری پنج استادیوم بوده که قوچان تحویل داده شد و استادیوم های نیشابور و تربت حیدریه نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در ادامه سفر استانی خود به خراسان رضوی وارد شهرستان تربت جام شد و از مجموعه ورزش ی در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این بازدید گفت: حضور در مناطق محروم و مرزی و رسیدگی به پروژه های نیمه تمام آنها یکی از رویکرد های ما در دولت تدبیر امید است. قصد داریم استادیوم هایی که ده الی پانزده سال متوقف هستند و بالای پنج هزار نفر گنجایش دارند را با یک برنامه ریزی مناسب تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسانیم.
دکتر سلطانی فر ادامه داد: از سالهای گذشته 25 استادیوم 15 هزار نفری آغاز شده بود که تا امروز 20 استادیوم به بهره برداری رسیده و ان شاءالله بقیه را هم تا پایان دولت دوازدهم افتتاح خواهیم کرد. همچنین از استادیوم های پنج هزار نفری که ساخت آنها شروع شده 10 استادیوم افتتاح شده و قصد داریم تعداد دیگری از آنها را در سه سال آینده به بهره برداری برسانیم.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص پروژه های در حال ساخت خراسان رضوی گفت: سهم این استان از استادیوم های پنج هزار نفری پنج استادیوم بوده که ورزش گاه قوچان تحویل داده شد و استادیوم های
نیشابور و تربت حیدریه نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.
امیدواریم استادیوم سبزوار سال آینده به بهره برداری برسد و استادیوم تربت جام هم که پیشرفت فیزیکی کمی دارد را با توجه به مناقصه مجددی که صورت گرفته و کار آغاز شده، تا پایان سال 99 به بهره برداری برسانیم.
وی با اشاره به افتتاح فاز دوم مجموعه ورزش ی تفریحی سرزمین موج های آبی که ویژه بانوان است، پیشرفت ورزش زنان کشور را مورد توجه قرار داد و گفت : 30 مدال از کل 40 مدال ورزش بانوان در بازیهای آسیایی در یک دهه گذشته رقم خورده و این مهم نشان می دهد خیزی در بخش بانوان داشتیم و در دهه طلایی ورزش بانوان قرار داریم.
دکتر سلطانی فر در پایان تاکید کرد: در بازی های آسیایی 2018 هم یک سوم کاروان اعزامی را بانوان تشکیل می دهند که نسبت به دوره گذشته دو برابر شده و این نشان می دهد در بخش بانوان چقدر استعداد داریم و امیدوارم با توجهی که دولت تدبیر و امید، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به ورزش زنان دارند، بانوان ورزش کار ما همواره برای کشور افتخار آفرین باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/53778/دکتر-سلطانی-فر--در-دهه-طلایی--ورزش---بانوان--قرار-داریم--حضور-در-مناطق-محروم-و-مرزی-رویکرد-دولت-تدبیر-و-امید-است
بستن   چاپ