آریا جوان
حمایت های شخص وزیر ورزش و جوانان موجب شد تا ظرفیت های نهفته بانوان کشورمان متبلور شود
رامین طباطبایی: سرمایه گذاری در بخش بانوان به بهترین شکل ممکن به ثمر نشست
يکشنبه 21 مرداد 1397 - 12:07:50
آریا جوان - رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش بانوان به بهترین شکل ممکن به ثمر نشست افزود: در اندک زمان بانوان ملی پوش ما توانستند قهرمانی غرب آسیا را از آن خود کنند. حمایت های شخص وزیر ورزش و جوانان و معاونان او موجب شد تا ظرفیت های نهفته بانوان کشورمان متبلور شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رامین احمدی طبابایی با بیان اینکه تیم بسکتبال 3 نفره بانوان کشورمان در مدت زمان 6 ماه، مسیری 6 ساله را طی کردند تصریح کرد: بانوان ما که بیش از 40سال از اعزام به مسابقات برون مرزی محروم بودند اما با حمایت ها ی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بسکتبال توانستند اعتماد به نفس لازم را کسب کنند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش بانوان به بهترین شکل ممکن به ثمر نشست افزود: در اندک زمان بانوان ملی پوش ما توانستند قهرمانی غرب آسیا را ازآن خود کنند. حمایت های شخص وزیر ورزش و جوانان و معاونان او موجب شد تا ظرفیت های نهفته بانوان کشورمان متبلور شود.
وی با اعلام اینکه غلبه بانوان سرو قامت بسکتبال یست کشورمان بر زنان لبنانی که خود میزبان این دوره از بازی ها بودند شایسته تقدیراست، تصریح کرد: تاریخ نشان داده است که هر کجا به بانوان اعتماد کردیم، پاسخ خوبی دریافت کردیم. دختران در اندک زمانی توانستند با خود باوری، آنگونه که شایسته کشورمان است در آوردگاه های بین المللی بدرخشند.
طباطبایی با اشاره به اینکه رقبای ما سال هاست در مسابقات رسمی بین المللی حاضر می شوند گفت: کسب مقام اولی در این دوره از مسابقات افتخار بزرگی برای کشورمان است ، که حاصل تلاش های وزارت ورزش ، فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان است. پس از تصویب پوشش اسلامی بانوان در فیبا که با پیگیری های دکتر مسعود سلطانی فر صورت گرفت، موج امید و نشاط به اذهان دختران ملی پوش ما تزریق شد.
وی خیزش باورنکردنی بانوان در همه رشته های ورزش ی را مد نظر قرار داد و تصریح کرد: افزایش 100 در صدی تعداد بانوان اعزامی به جاکارتا برای شرکت در مسابقات آسیایی 2018 گواه روشنی برای پیشرفت چشمگیر بانوان در همه عرصه های ورزش ی در این دوره است. بانوان ما از ظرفیت بالای استعداد های وافر ورزش ی برخوردارند و پس از سرمایه گذاری در این حوزه ما به نتایجی درخشان تر از حوزه آقایان دست خواهیم یافت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/54029/رامین-طباطبایی--سرمایه-گذاری-در-بخش--بانوان--به-بهترین-شکل-ممکن-به-ثمر-نشست
بستن   چاپ