آریا جوان
روی خط بازی های آسیایی-1
افتتاح کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی در دهکده بازی های آسیایی
يکشنبه 21 مرداد 1397 - 12:08:22
آریا جوان - کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی همزمان با ورود نخستین گروه از متخصصان این فدراسیون به اندونزی در پالمبانگ افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، نخستین گروه از کادر فدراسیون پزشکی ورزشی شامل دکتر ابراهیم عباسی و حمیدرضا یاوری(فیزیوتراپ)، دکترفرهاد مرادی شهپر و دکتر صدرالدین آقاخانی (پزشک) در شرایطی وارد اندونزی محل برگزاری بازی های آسیایی 2018 شدند که با تدابیر اندیشیده شده توسط ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی ، بلافاصله با ورود نخستین گروه به اندونزی ، مقدمات افتتاح کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی در دهکده بازی ها در شهر پالمبانگ فراهم شد و این کلینیک به طور شبانه روزی به کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران در طول برگزاری بازیها خدمات ارائه می کند.
دکتر ابراهیم عباسی در این خصوص گفت: با افتتاح کلینیک پزشکی ورزشی در محل دهکده بازیها در شهر پالمبانگ آماده پذیرش مصدومین احتمالی از ورزشکاران قایقرانی، تیراندازی، تنیس، سه گانه، صخره نوردی، سپک تاکرا و والیبال ساحلی و ارائه مشاوره های لازم پزشکی و تغذیه ای به ورزشکاران هستیم.تیم پزشکی آماده ارائه مشاوره در خصوص رژیم غذایی ورزشکاران با توجه به نیازهای آنها خواهد بود.
وی ادامه داد: علاوه بر این فدراسیون پزشکی ورزشی بسته های آموزشی با عناوین ورزشکار در سفر، ملاحظات پزشکی بانوان و اسهال مسافرتی تهیه کرده است که هم از طریق سایت فدراسیون پزشکی ورزشی قابل دریافت است هم در کلینیک به ورزشکاران عرضه می شود و پیش از این بین فدراسیون های اعزامی نیز توزیع شده است.
دکتر عباسی افزود: با توجه به گرمای هوا و به منظور جلوگیری از مشکلات و بیماریهای گوارشی، ورزشکاران باید از به همراه بردن مواد غذایی به داخل اتاقهای دهکده خودداری کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/54033/افتتاح-کلینیک-فدراسیون-پزشکی--ورزشی--در-دهکده-بازی-های-آسیایی
بستن   چاپ