آریا جوان
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان مطرح کرد؛
تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور بخش اعظمی از مشکلات سمن ها را برطرف می کند
چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 16:37:16
آریا جوان - مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان امضای تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور را در راستای صدور شناسه ملی برای سمن های حوزه جوانان همچنین به رسمیت شناختن آنها بسیار مثبت و اثزبخش توصیف کرد.

امید محدث در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان امنضای تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان همچنین وزارت کشور را در راستای حل مشکلات سمن های حوزه جوانان و رفع دغدغه های آنها بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلات سمن های حوزه جوانان بحث صدور شناسه مالی و شناسه حقوقی بود که این مشکل با توجه به تفاهم نامه بین دو وزارتخانه مذکور برطرف شده است و از این پس روند صدور شناسه ملی تسهیل خواهد شد که می توانم از آن به عنوان یک اقدام مثبت و اثربخش به منظور کارآمدی بیشتر سازمان های مردم نهاد نام ببرم.
محدث یکی دیگر از بازخوردهای مثبت این تفاهم نامه را صدور مجوز و به رسمیت شناختن سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان دانست و اظهار داشت: خوشبختانه وزارت کشور هم در این خصوص که دغدغه سمن ها بود همکاری کرد و این تفاهم نامه بخش اعظمی از مشکلات سمن ها را حل می کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/54636/تفاهم-نامه-وزارت-ورزش-و--جوانان--با-وزارت-کشور-بخش-اعظمی-از-مشکلات-سمن-ها-را-برطرف-می-کند
بستن   چاپ