آریا جوان
عضو تیم ملی والیبال نشسته : تصویب اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک اتفاقی مبارک برای ورزش معلولان و جانبازان است
چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 22:04:20
آریا جوان - عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان تصویب اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک را اتفاقی مبارک برای ورزش معلولان و جانبازان دانست .


رمضان صالحی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان اظهارداشت : با توجه به سطح مدال اوری ورزش جانبازان و معلولان، موضوع اساسنامه خیلی پیش تر از اینها می بایست اتفاق می افتاد و بسیارخوشحالم که مهم اتفاق افتاد .
وی ضمن قدردانی از تلاش های وزیر ورزش وجوانان و خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک از حمایتهای دولت و رییس جمهوری برای تصویب این اساسنامه تشکر کرد .
عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان همچنین اظهارامیدواری کرد که سیاستها وتلاش های مسوولان پارالمپیک در جهت توسعه ورزش جانبازان و معلولان ادامه پیدا کند .
رضان صالحی یادآور شد :خدا روشکر می کنم که چنین اتفاق خوبی برای خانواده بزرگ ورزش وجانبازان و معلولان افتاده وحتما بااین اساسنامه شرایط بهتری برای این قشر از قهرمانان رقم خواهد خورد .
او گفت : انشالله با کمک اساسنامه ومسوولان پارالمپیک تسهیلات بیشتری برای فعالیتهای ورزشی و اجتماعی معلولان و جانبازان ایجاد شود و قوانین بهتری مصوب شود .

http://www.javanannews.ir/fa/News/54713/عضو-تیم-ملی-والیبال-نشسته---تصویب-اساسنامه-کمیته-ملی-پارالمپیک-اتفاقی-مبارک-برای-ورزش-معلولان-و-جانبازان-است
بستن   چاپ