آریا جوان
در پی حل مشکل ثبت شناسه سمن های جوانان توسط وزارت ورزش و جوانان
مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران بیانیه ای صادر کرد
پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 16:46:47
آریا جوان - در پی حل مشکل ثبت شناسه سمن های جوانان توسط وزارت ورزش و جوانان ،مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان بیانیه ای صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،متن پیام به شرح ذیل است:
بیانیه مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان استان تهران «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
خبر امضای تفاهم نامه مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور بخش اعظمی از مشکلات در خصوص فعالیت سازمان های مردم نهاد جوانان را در خصوص کسب شناسه ملی و ثبت حقوقی مرتع و این مشکل چندین و چند ساله را حل کرد.
در این خصوص جا دارد از عزم و تلاش فرابخشی وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سلطانی فر و همکاران محترم ایشان در معاونت ساماندهی امور جوانان بویژه جناب آقای مهندس تندگویان در به ثمر رسیدن مطالبات چندین ساله جوانان فعال در حوزه سازمانهای مردم نهاد جوانان تقدیر و تشکر کرد .این تفاهم موجی از امید را در دل جوانان سراسر میهن اسلامی که آرزوی پیشرفت و توسعه کشور را در دل دارند ،کاشته است.
عملیاتی شدن وعده ی دریافت شناسه ملی برای سمن های قانونی مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان فصل نوینی برای اقدامات مجدانه وتلاش روز افزون در جهت حل مشکلات و پیگیری مطالبات قشر عظیم جوانان و رشد نهادمند مشارکت اجتماعی جوانان و ارتقاء سرمایه اجتماعی را در بر خواهد داشت.
امید است در پناه خداوند متعال،شاهد اعتلای نام ایران اسلامی و سرافرازی یکایک مسوولیت ساعی و مدیران مدبر حوزه جوانان باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/54852/مجمع-سازمان-های-مردم-نهاد--جوانان--استان-تهران-بیانیه-ای-صادر-کرد
بستن   چاپ