آریا جوان
فریبا محمدیان :بانوان اعزامی به جاکارتا بسیار اماده هستند/حضور بانوان در بازی های اسیایی رشد 70 درصدی داشته است
جمعه 26 مرداد 1397 - 14:25:00
آریا جوان - معاون توسعه ورزش بانوان با اشاره رشد کمی و کیفی بانوان در این رقابتها اظهار داشت:حضور بانوان در بازی‌های آسیایی نسبت به دوره گذشته رشد 70 درصدی داشته که این نشان از توجه بسیار وزارت ورزش و جوانان و دولت تدبیر و امید به نقش بانوان در ورزش دارد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،فریبا محمدیان در حاشیه مراسم رونمایی از طرح پارک گام در پارک ستارخان درباره حضور بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا، گفت: کاروان ایران بسیار چابک و پر انرژی در رقابت‌های آسیایی حضور یافت و‌ ما بسیار امیدواریم که بانوان ورزشکار مان بتوانند بسیار پرافتخار دراین رقابت‌ها حضور پیدا کنند.
او در ادامه با اشاره به رشد کمی و کیفی بانوان در این رقابتها اظهار داشت:حضور بانوان در بازی‌های آسیایی نسبت به دوره گذشته رشد 70 درصدی داشته که این نشان از توجه بسیار وزارت ورزش و جوانان و دولت تدبیر و امید به نقش بانوان در ورزش دارد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید براین موضوع که بانوان ایرانی می‌توانند در رقابت‌های آسیایی افتخارات خوبی برای کشور کسب کنند اظهار امیدواری کرد تمامی اعضای کاروان ورزشی ایران بتوانند در رقابت‌های جاکارتا دلاورانه از نام ایران دفاع کنند.
وی در خصوص برنامه های توسعه ای بانوان گفت : در جلسات مختلفی که با معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان داشتیم ،تصمیم گرفته شد تا بودجه‌ مناسبی برای توسعه ورزش بانوان اختصاص داده شود.
فریبا محمدیان اضافه کرد :ما در این ارتباط می توانیم به تجزیه و تحلیل دو نوع منابع اعتباری بپردازیم ، در واقع تعدادی از منابع موضوع محور هستند که می تواند در حوزه توسعه ورزش قهرمانی و همگانی توزیع شود و انتظار داریم مدیران در هر دو بخش سهم بانوان را در نظر بگیرند.
وی ادامه داد:ضمن اینکه اگر فدراسیونی هم در خصوص توسعه ورزش بانوان برنامه ای داشته باشند، از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد توجه واقع می‌شود .
معاون توسعه ورزش بانوان گفت: از معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی تشکر می‌کنم که بودجه قابل توجه‌ای برای حوزه بانوان در نظر گرفتند تا فاصله میان ورزش بانوان و آقایان از بین برود.
وی در خصوص راه اندازی کمپهای اختصاصی ورزشی برای بانوان نیز گفت : ما برنامه های پشتیبانی و حمایتی بسیاری در حوزه ورزش داریم که در نشست‌های مشترک مورد بررسی قرار می گیرد تا به یک هدف برسیم.پس از ان از همگی ان برنامه پشتیبانی می کنیم واین برنامه های زیر ساختی یکی از مباحث مهمی است که در وزارت ورزش و جوانان مورد توجه است و همانطور که خانم فرامرزیان گفتند حمایت می کنیم ،ما هم سعی می کنیم در یک شرایط منسجم با کمک فدراسیون‌ها ،بتوانیم با دغدغه کمتری برای توسعه رشته های خود فعالیت کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/54989/فریبا-محمدیان--بانوان-اعزامی-به-جاکارتا-بسیار-اماده--هستند-حضور-بانوان-در-بازی-های-اسیایی-رشد-70-درصدی-داشته-است
بستن   چاپ