آریا جوان
بازديد رئيس فدراسيون اسکي و استاندار گيلان از ارتفاعات ماسال / شرايط براي پيست اسکي مورد ارزيابي قرار گرفت
چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 3:30:16 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - رئیس فدراسیون اسکی و استاندار گیلان همراه با تنی از چند مسئولان شهر ماسال از ارتفاعات این شهر برای احداث پیست اسکی بازدید به عمل آوردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون همراه با دکتر نجفی استاندار گیلان و قاسم نژاد فرماندار شهر ماسال در بازدید از ارتفاعات ماسال، شرایط این منطقه را برای احداث پیست اسکی مطلوب ارزیابی کردند و ابراز امیدواری نمودند هرچه زودتر عملیات اولیه برای احداث پیست صورت پذیرد.

در این بازدید دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان ضمن اعلام حمایت از احداث پیست اسکی در منطقه ماسال، خاطر نشان کرد: اگر شرایط این منطقه برای احداث پیست مورد تایید فدراسیون باشد، استانداری گیلان نیز از این اقدام حمایت خواهد کرد.

همچنین محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان ماسال نیز از احداث پیست اسکی در ارتفاعات ماسال حمایت کرد و از به کار گیری تمام پتانسیل‌های موجود برای احداث پیست اسکی در این منطقه خبر داد.

ارتفاعات ماسال در طول فصل سرما دارای حدود دو تا سه متر برف است که بارش برف در این منطقه از آذرماه آغاز شده و تا فروردین ماه ادامه پیدا می‌کند.
این منطقه بین شهر ماسال و شهر خلخال اردبیل قرار گرفته و شرایط برای احداث یک پیست اسکی را دارد.
در این بازدید ابراهیم محبی عضو شورای شهر ماسال نیز حضور داشت.

انتهای پیام


http://www.javanannews.ir/fa/News/5762/بازديد-رئيس-فدراسيون-اسکي-و-استاندار-گيلان-از-ارتفاعات-ماسال---شرايط-براي-پيست-اسکي-مورد-ارزيابي-قرار-گرفت
بستن   چاپ