آریا جوان
رئيس فدراسيون اسکي کشور:اردبيل قطب اسکي کشور مي شود
چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 3:33:06 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - سید عبدی افتخاری در مجمع سالانه هیات اسکی استان اردبیل گفت: اردبیل به دلیل پتانسیل خوب جغرافیایی می تواند قطب اسکی روی چمن و روی برف در کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل،محمع سالانه هیئت اسکی استان اردبیل با حضور سیدعبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی کشور ، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش وجوانان اردبیل و با حضور اعضای هیئت اسکی استان درمحل سالن کنفرانس رضازاده برگزارشد.
رئیس فدراسیون اسکی دراین مجمع گفت:استان اردبیل با وجود شرایط آب و هوایی و شرایط جغرافیایی،استعداد های بالقوه و همچنین پیست الوارس می تواند از قطبهای خوب اسکی کشور باشد.
سید عبدی افتخاری افزود: بزرگترین طرح فدراسیون و مهمترین آن استعداد یابی برای سنین 9تا 13سال می باشد که برای استانهای مستعد و در فصل مورد نظر مربیان مقیم برای استانها خواهیم فرستاد.
رئیس فدراسیون خاطر نشان کرد با همکاری اداره آموزش و پرورش در استانها مربیانی از طرف فدراسیون به این استان خواهیم فرستاد تا زمینه رشد دانش آموزان را شناسایی و در جهت آن اقدام کند.
افتخاری اضافه کرد: برای پیشرفت ورزش در هر رشته ای باید منیت ها را کنار گذاشته و همه دست به دست هم و در کنار هم باید برای پیشرفت ورزش کمک کنیم.
رئیس فدراسیون اسکی در ادامه با حضور درمحل تمرین از تمرینات اسکی‌بازان روی چمن فندقلو این استان نیز بازدید کرد و گفت: برای تجهیز پیست اسکی روی چمن فندقلو نمین و پیست اسکی روی برف آلوارس سرعین دستوراتی اتخاذ خواهیم کرد تا بتوانیم این استان را برای مسابقات کشوری و بین المللی آماده کنیم



http://www.javanannews.ir/fa/News/5772/رئيس-فدراسيون-اسکي-کشور-اردبيل-قطب-اسکي-کشور-مي-شود
بستن   چاپ