آریا جوان
طراوت خاکسار به فینال بازی‌های آسیایی کاراته رسید
يکشنبه 4 شهريور 1397 - 11:37:10
آریا جوان - خانواده کارته ایران، پس از صعود طراوت خاکسار به فینال بازی های آسیایی 2018 اندونزی در انتظار دومین مدال طلاست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز طراوت خاکسار به عنوان نخستین نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی با شکست حریف سرسخت خود توانست پیروز تاتامی شود و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.
کاراته کای وزن 55- کیلوگرم تیم بانوان ایران در نخستین مسابقه خود "لیفا خایدری" از افغانستان 9 بر صفر حریفش را شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شودو در مبارزه مرحله یک چهارم نهایی به مصاف "آگونگ سانی" از کشور اندونزی که میزبان مسابقات است رفت که یک بر یک به تساوی رسید، اما با رای داوران پیروز تاتامی معرفی شد تا به نیمه‌نهایی این وزن برسد.
طراوت خاکسار در این مرحله "دینگ جیامه" کاراته کای کشور چین را پیش رو داشت که پنج بر یک او را شکست داد تا با کسب سومین پیروزی به فینال این رقابت‌ها صعود کند.
امیر مهدی زاده و رزیتا علیپور دو کاراته کا دیگر ایران هستند که تا لحظاتی دیگر به روی تاتامی می‌روند. روز‌گذشته نیز سجاد گنج زاده در وزن به اضافه 84 کیلوگرم مردان به مدال طلا رسید و حمیده عباسعلی در به اضافه 68 زنان با نشان برنز بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/58204/طراوت-خاکسار-به-فینال-بازی‌های-آسیایی-کاراته-رسید
بستن   چاپ