آریا جوان
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس :ورزشکاران در جاکارتا مانند جام جهانی دل مردم را شاد کردند/جایگاه اصلی ایران رده چهارم است
شنبه 10 شهريور 1397 - 13:06:05
آریا جوان - نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه ورزشکاران ما در در بازیهای آسیایی این رقابت ها بسیار خوش درخشیدند و مانند نتایج جام جهانی مردم را شاد کردند و این بسیار ارزشمند است.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ، علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان و عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره رقابت های آسیایی جاکارتا به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه ورزشکاران ما در این رقابت ها بسیار خوش درخشیدند و مانند نتایج جام جهانی مردم را شاد کردند و این بسیار ارزشمند است.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در تمامی رشته های اعزامی محدودیت های وجود داشت و مسئولان ورزش کشور و خود ورزشکاران با رعایت بحث مهم اقتصاد مقاومتی راهی این رقابت‌ها شدند و با تمام وجود و عرق خود برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند و شایسته است که مسئولان و دولتمردان از این عزیزان تجلیل به عمل بیاورند .
بخش دیگری از صحبت‌های نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس پیرامون حضور رشته پنچاک سیلات او در این رابطه تصریح کرد: به هر حال این رشته که جایگاه خاصی هم در میانه کشورهای آسیا و جهان ندارد در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و باعث شد جایگاه ما یک پله تنزل پیدا کند اما مردم و همه ما جایگاه ایران را همان جایگاه چهارمی می دانیم، ضمن اینکه بعد از انقلاب اسلامی در تعداد مدال های کسب شده بهترین دوره خود را در این رقابت‌ها کاروان کشورمان تجربه کرد.
بخش پایانی صحبت های نماینده مردم زاهدان و عضو فراکسیون ورزش درباره حضور بانوان در این رقابت‌ها بود، وی در این باره اظهار داشت: بانوان حضور پررنگ و درخشانی در این رقابت‌ها داشتند و امیدوارم در مسابقات پیش رو مانند المپیک توکیو ورزشکاران خانوم با همین روحیه و آمادگی در آن رقابت‌ها حضور پیدا کنند و تمامی ورزشکاران بدانند که همواره دعای مردم پشت آنها بوده ، هست و خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/60612/نایب-رئیس-کمیسیون-عمران-مجلس--ورزشکاران-در-جاکارتا-مانند-جام-جهانی-دل-مردم-را-شاد-کردند-جایگاه-اصلی-ایران-رده-چهارم-است
بستن   چاپ