آریا جوان
سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش معرفی شد
شنبه 10 شهريور 1397 - 13:18:47
آریا جوان - علی عرب فعالیت خود را به عنوان سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسمی که صبح روز چهارشنبه 7 شهریور با حضور دکتر مصطفی خانزادی معاون عمرانی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از معاونان و مدیران شرکت عمران، آب و خدمات کیش در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد خانزادی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمدرضا محمدی برای تلاش در جهت توسعه فعالیت های عمرانی در این منطقه آزاد، علی عرب را به عنوان سرپرست شرکت عمران و آب و خدمات کیش معرفی کرد.
خانزادی در این مراسم با تبریک فرا رسیدن عید سعیدغدیر و همچنین هفته دولت به بیان فرازهایی از سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص شهیدان باهنر و رجایی پرداخت و اظهار داشت: امام خمینی (ره) اخلاق اسلامی و پاسداشت ارزش های انسانی، اخلاقی و اسلامی را از مهم ترین خصوصیات خدمتگزاران حکومت اسلامی برشمرد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه عمرانی یکی از مهم ترین بخش ها در توسعه شهری است بر ضرورت انجام اقدامات و فعالیت ها در این بخش تا حصول نتیجه کامل و رفع کمبودها تاکید کرد.
لازم به ذکر است علی عرب پیش از این به عنوان عضو هیات مدیره و معاون فنی و عمرانی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش فعالیت می کرد.
یاد آور می شود دکتر ابراهیم انصاری لاری روز سه شنبه ششم شهریورماه جاری طی حکمی علی عرب را به عنوان سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/60698/سرپرست-جدید-شرکت-عمران،-آب-و-خدمات-کیش-معرفی-شد
بستن   چاپ