آریا جوان
مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:
​وزارت ورزش و جوانان تحول بنیادین را در ورزش کشور انجام داده است/ مجلس آماده حمایت از ورزش برای استمرار موفقیت هاست
شنبه 10 شهريور 1397 - 18:14:20
آریا جوان - ​نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی معتقد است که در وزارت ورزش و جوانان تحولات بنیادی برای توسعه و پیشرفت ورزش کشور صورت گرفته است که مجلس نیز برای حمایت از آنها و استمرار در موفقیت ها پشتیبانی لازم را انجام خواهد داد.

مهرداد لاهوتی در گفتگو با پایگاه خبری وزارزت ورزش و جوانان نتایج بازی های آسیایی 2018 جاکارتا برای کاروان ورزشی ایران را خوب توصیف کرد و توضیح داد:واقعیت آن است که وزارت ورزش و جوانان تحولات بنیادی را رقم زده است که آثار و نتایج این تحولات را در ورزش کشور می توانیم در رقابت های جام جهانی فوتبال و بازی های اسیایی شاهد باشیم از طرفی نتایج در عرصه رقابت های قهرمانی جهان و آسیا نیز خوب بوده است .
نماینده مردم لنگرود ادامه داد: نگرانی و دغدغه ما در ورزش کشور عدم وجود برنامه ریزی و تصمیمات احساسی بود که هر چند در برخی موارد منجر به کسب نتیجه خوب می شد اما در بیشتر اوقات ناکامی را بدنبال داشت ولی در طی سال های گذشته اتفاقات خوبی در وزارت ورزش و جوانان رخ داده بطوریکه کار اساسی و برنامه ریزی را در دوره کنونی وزارت ورزش و جوانان شاهد هستیم که خوشبختانه نتیجه بخش هم بوده است.
مهرداد لاهوتی حرکت های وزارت ورزش و جوانان را در عرصه ورزش و افتخارآفرینی در میادین مهم بین المللی جهت دار و هدفمند عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن ابلاغ تشکر از افتخارآفرینی هایی که در بازی های اسیایی رخ داده و خوشحالی مردم را بدنبال داشته است حمایت مجلس را برای استمرار در این موفقیت ها اعلام می کنم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/61609/​وزارت-ورزش-و-جوانان-تحول-بنیادین-را-در-ورزش-کشور-انجام-داده-است--مجلس-آماده-حمایت-از-ورزش-برای-استمرار-موفقیت-هاست
بستن   چاپ