آریا جوان
نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل مطرح کرد:
​کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی موفق بوده است/ موفقیت ورزشکاران دل رهبر انقلاب و مردم را شاد می کند
شنبه 10 شهريور 1397 - 18:14:29
آریا جوان - نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا را مثبت ارزیابی کرد و افتخارآفرینی های کاروان ایران را به رهبر معظم انقلاب ، ورزشکاران و ملت ایران تبریک گفت.

ذبیح الله نیکفر در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان موفقیت ورزشکاران ایران در قالب هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: موفقیت های بسیار خوبی به ارمغان آمده که باعث سربلندی ملت ایران است که به محضر رهبر معظم انقلاب ،ملت ایران و تک تک ورزشکاران ی که تلاش بسیار زیادی در طی سالیان متمادی داشتند تبریک می گویم و امیدوارم در فرصت باقیمانده هم ورزشکاران ما بدرخشند و به افتخاران کشورمان اضافه کنند.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل افتخارآفرینی ورزشکاران در رویدادهای مهم چون بازی های آسیایی را مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: عرصه ورزش محل تجلی عزم و اراده و توانمدی ورزشکاران ی است که به عنوان نماینده یک ملت به میدان می روند و افتخارآفرینی هر یک از ورزشکاران شادی و نشاط مردم را بدنبال دارد از همه مهمتر رهبر معظم انقلاب نیز همواره از موفقیت ورزشکاران خشنود شده و پیام تقدیر و تشکر صادر کرده اند ؛ بنابراین هر مدال ارزش خاص خود را دارد.
نیکفر در ادامه افتخارآفرینی کاروان ورزشی ایران را نتیجه تلاش مجموعه وزارت ورزش و جوانان و همت والای ورزشکاران دانست و تصریح کرد: باید قدر افتخارآفرینان را دانست و تلاش آنها را ستود و زمینه قرار گرفتن تک تک ورزشکاران برای استمرار در افتخارآفرینی ها بوِپژه در میدان عظیم المپیک را نیز فراهم کرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی حمایت قوه مقننه از ورزش را نیز خوب توصیف کرد و اظهار داشت: تصویب اختصاص 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش در قالب برنامه ششم توسعه کشور اقدام خوبی بود که خوشبختانه ثمرات آن را در سطح کشور و حتی روستا ها دیده ایم بطوریکه وزیر ورزش و جوانان به ساخت و تجهیز اماکن در روستا ها هم اهتمام دارد.
نیکفر گفت: ادامه ساخت و ساز سالن طبقاتی ورزشی جهان پهلوان تختی شهرستان لاهیجان پس از 14 سال توقف یکی از اتفاقات خوب ورزشی در گیلان است که خوشبختانه با دستور دکتر سلطانی فر اقدامات عمرانی ورزش فقط به سالن طبقاتی منتهی نشده و دو زمین چمن مصنوعی در دو روستا نیز احداث خواهد شد که می تواند منجر به توسعه و پیشرفت ورزش شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/61611/​کاروان--ورزشی---ایران--در-بازی-های-آسیایی-موفق-بوده-است--موفقیت--ورزشکاران--دل-رهبر-انقلاب-و-مردم-را-شاد-می-کند
بستن   چاپ