آریا جوان
در گفت‌وگو با خانه ملت:
بروجردی کسب 62 مدال توسط ورزشکاران ایرانی در مسابقات آسیایی جاکارتا را تبریک گفت
شنبه 10 شهريور 1397 - 23:27:33
آریا جوان - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کسب موفقیت توسط کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک آسیایی جاکارتا را تبریک گفت.


علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تبریک موفقیت کسب 62 مدال طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک آسیایی جاکارتای اندونزی، اظهار داشت: کسب موفقیت‌های چشم‌گیر تیم‌های ورزشی کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 که با کسب 62 مدال به پایان رسید را به ملت ایران، مقام معظم رهبری و مسئولان ورزشی کشور از جمله وزیر ورزش، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ورزشکاران کاروان جمهوری اسلامی ایران در برخی از رشته‌های ورزشی توانست بعد از گذشت ده‌ها سال و حتی در برخی رشته‌ها که پیش از انقلاب نیز مدالی را کسب نکرده بودند، در این دوره موفق به کسب رتبه شدند.
وی افزود: در رشته ورزش کبدی که سال‌ها عنوان قهرمانی به هندوستان می‌رسید، در این دوره ورزشکاران ایرانی در دو بخش زنان و مردان موفق به کسب مدال طلا شدند.
بروجردی ادامه داد: در رشته ورزشی والیبال نیز که تیم‌های ملی ایران سال‌هاست موفق به کسب پیروزی‌های خوبی شده‌اند، در این دوره نیز شاهد تکرار موفقیت تیم ملی والیبال ایران بودیم.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت تیم ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا نشان دهنده این است که همه فشارهای اقتصادی و طراحی‌های دشمنان به خصوص آمریکا، برای تضعیف روحیه ملی، تاثیر منفی بر عزم ملت ایران در کسب موفقیت‌های گسترده در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی نداشته است و این موفقیت‌ها نمود بارزی از این عزم است و من به تک تک بازیکنان، مربیان و تلاشگران این عرصه تبریک عرض می‌کنم./

http://www.javanannews.ir/fa/News/61670/بروجردی-کسب-62-مدال-توسط-ورزشکاران-ایرانی-در-مسابقات-آسیایی-جاکارتا-را-تبریک-گفت
بستن   چاپ