آریا جوان
حسین رضا زاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:
مدال های خوبی در جاکارتا برای ورزش ایران به ارمغان آمد/ورزشکاران ایرانی با غیرت هستند و همه جنگیدند
يکشنبه 11 شهريور 1397 - 14:51:49
آریا جوان - قهرمان جهان و المپیک معتقد است در هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اتفاقات خوبی رخ داد و ورزشکاران هم مدال های با ارزشی را به ارمغان آوردند .


حسین رضا زاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: برای مدال آوری در بازی های اسیایی و المپیک های پیش رو باید با سرمایه گذاری های بیشتر زمینه مدال های خوشرنگ تر را هم فراهم کرد.
حسین رضا زاده پیرامون نتایج کاروان ورزشی ایران در باتزری های اسیایی جاکارتا گفت: خوشبختانه تلاش تک تک اعضای کاروان ورزشی ایران خوب بود و ورزشکاران همگی با غیرت مثالزدنی در میادین حضور یافتند و مدال های با ارزشی هم به ارمغان امد که تحسین مردم و خوشحالی انها را به دنبال داشت.
قهرمان دو دوره بازی های اسیایی گفت: آنچه مسلم است در بازی های اسیایی و المپیک طلا ارزش فراوانی دارد که خدا را شکر مدال های خوبی به ارمغان امد و در برخی رشته ها از جمله کبدی بعد از سال ها رقابت با هندوستان مدال با ارزش طلا بدست آمد و مدال های واترپلو،تنیس روی میز هم که بعد از سال ها رقم خورد در نوع خود ارزشمند است . البته در جایگاه رده بندی در مکان ششم قرار گرفتیم که می تواند با سرمایه گذاری های بیشتر در دوره های اینده از این لحاظ هم پیشرفت کنیم اما باز هم تلاش کاروان ایران ستودنی است.
حسین رضا زاده دارنده دو مدال طلای المپیک اظهار داشت: در این دوره از بازی های آسیایی برخی رشته ها پتانسیل بالای خود را نشان دادند و با توجه به این مهم که در بازی های اسیایی و بازی های المپیک مدال بویژه م طلا نقش ارزنده ای در جایگاه کشورها دارد باید با توجه بیشتر و سرمایه گذاری ها زمینه رشد ورزش های مدال اور و همچنین رشته های مستعد کسب مدال را بالا و بالاتر ببریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/61833/مدال-های-خوبی-در-جاکارتا-برای-ورزش-ایران-به-ارمغان-آمد-ورزشکاران-ایرانی-با-غیرت-هستند-و-همه-جنگیدند
بستن   چاپ