آریا جوان
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای :ستادی برای ارزیابی عملکرد تیم ها تشکیل می شود
دوشنبه 12 شهريور 1397 - 10:19:57
آریا جوان - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان گفت: با تشکیل ستاد بازی ها ضمن ارزیابی دقیق عملکرد رشته ها، نقاط ضعف را برطرف خواهیم کرد تا قدرتمندانه تر از قبل در المپیک 2020 و بازی های آسیایی 2022 حاضر شویم.


محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم استقبال از تیم والیبال کشورمان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با ارزیابی خود از عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا افزود: این کاروان نخستین بار توانست 62 نشان شامل 20 مدال طلا، 20 نشان نقره و 22 نشان برنز کسب کند.
وی با بیان اینکه تیم های گروهی ما به ویژه تیم های کبدی آقایان و بانوان کشورمان در این بازی ها فوق العاده کار کردند افزود: تیم والیبال کشورمان هم توانست دومین بار پیاپی در بازی های آسیایی نشان طلا به دست آورد و در این دوره از بازی های آسیایی توانست بدون هیچ باخت، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
داورزنی اضافه کرد: تیم بسکتبال کشورمان هم نشان نقره و تیم واترپلو کشورمان نیز توانست پس از 4 دهه نشان برنز بگیرد.
وی ادامه داد: در رشته تنیس روی میز هم پس از 52 سال، نشان کسب کردیم و تیم های ما در رشته های المپیکی مانند کشتی، وزنه برداری، تکواندو و کاراته هم فوق العاده کار کردند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در رشته ووشو هم فوق العاده کار کردیم گفت: در برخی از رشته ها مانند دو و میدانی 2 نشان طلا و در برخی از رشته ها مانند تیراندازی و دوچرخه سواری هم با توجه به اتفاقاتی که رخ داد نشانی نگرفتیم.
رئیس فدراسیون والیبال نیز در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی والیبال کشورمان در مصاحبه با خبرنگار ما با تجلیل از عملکرد خوب این تیم گفت: بازیکنان تیم والیبال کشورمان مظهر اخلاق، ادب و بزرگی بودند و مقتدرانه پیروز شدند.
احمد ضیایی افزود: این بازی ها ، نوعی تدارکاتی برای آمادگی تیم والیبال کشورمان برای مسابقات جهانی والیبال است که حدود 11 روز دیگر در بلغارستان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: بازیکنان والیبال کشورمان پس از بازگشت به کشورمان 48 ساعت استراحت سپس در اردوهای تدارکاتی 4 جانبه در اسلوانی شرکت می کنند و پس از آن برای شرکت در مسابقات جهانی والیبال عازم بلغارستان می شوند.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: دور مقدماتی مسابقات جهانی والیبال در بلغارستان و در ادامه، دور پایانی آن در ایتالیا برگزار می شود.
تیم ملی والیبال کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی بازی های آسیایی جاکارتا بامداد امروز به میهن بازگشت و در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون والیبال قرار گرفت.
این تیم در مسابقات نهایی با پیروزی سه بر صفر مقابل تیم والیبال کره جنوبی توانست بیستمین طلای کاروان ورزشی کشورمان را کسب کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/62919/معاون-توسعه-ورزش-قهرمانی-و-حرفه-ای--ستادی-برای-ارزیابی-عملکرد-تیم-ها-تشکیل-می-شود
بستن   چاپ