آریا جوان
فریده شجاعی: به افتخارآفرینی بانوان بسیار امیدوارم/ کاروان ایران عملکرد خوبی به خصوص در بخش بانوان داشت
دوشنبه 12 شهريور 1397 - 14:27:49
آریا جوان - نائب رییس فدراسیون بسکتبال گفت: به افتخارآفرینی بانوان خیلی امیدوارم، بخصوص در بسکتبال که بانوان ما 40 سال از مسابقات بین المللی محروم بودند و الان انگیزه های زیادی دارند تا خودشان را ثابت کنند.

فریده شجاعی در مراسم استقبال از تیم ملی بسکتبال در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: به تمام علاقمندان ورزش، بابت افتخارآفرینی ورزشکاران کشور در بازیهای آسیایی تبریک می گویم.
وی با اشاره به نتایج خوب بانوان در این بازیها گفت: بانوان ایران امسال با پشتوانه و تعدادی بسیار خوبی وارد مسابقات شدند و در مجموع نقش موثری در مدال آوری و رنکینگ ایران داشتند.
نائب رییس فدراسیون بسکتبال در خصوص عملکرد کل کاروان ایران نیز گفت: کاروان ایران هم عملکرد خیلی خوبی در مجموع داشت، تنوع مدالی خوبی داشتیم و مدال هایی که در تنیس روی میز و واترپلو بعد از چندین دهه کسب شد بسیار ارزشمند بود.
وی ادامه داد: کاروان ایران تا هفته آخر در رده چهارم بود اما مشکلاتی که میزبان به وجود آورد و با مدالهای فیکی که گرفت جایگاه ایران را تصاحب کرد و در روز آخر نیز با بدشانسی به رده ششم رفت. همه اعضای کاروان زحمت زیادی کشیدند و امیدواریم بتوانیم در المپیک که انگیزه‌های بیشتری برای آن داریم با برنامه ریزی و تلاش به نتایج در خور شان ورزش ایران دست یابیم.
شجاعی با بیان اینکه به بانوان خیلی امیدوارم، افزود: به خصوص در بسکتبال که بانوان ما 40 سال از مسابقات بین المللی محروم بودند و الان انگیزه های زیادی دارند تا خودشان را ثابت کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/62963/فریده-شجاعی--به-افتخارآفرینی-بانوان-بسیار-امیدوارم--کاروان-ایران-عملکرد-خوبی-به-خصوص-در-بخش-بانوان-داشت
بستن   چاپ