آریا جوان
با حضور معاون توسعه امور بانوان وزارت ورزش و جوانان:سالن ورزشی روستای آراللو به بهره برداری رسید
سه شنبه 13 شهريور 1397 - 14:08:25
آریا جوان - طی مراسمی با حضور خانم دکتر فریبا محمدیان معاون توسعه بانوان وزرات ورزش و جوانان سالن ورزشی شهدای روستای آراللوی اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم افتتاح این سالن ورزشی گفت: از سال 89 عملیات احداث سالن ورزشی روستای آراللو آغاز شده بود که با پشتیبانی مسئولان استانی و کشوری موفق شدیم بعد از گذشت 9 سال این مجموعه ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم.
وی افزود: این سالن در فضای یک هزار مترمربع با هزینه 800 میلیون تومان احداث شده و اهالی روستا می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.
فرماندار اردبیل نیز در این مراسم گفت: احداث سالن‌های ورزشی متفاوت در مناطق روستایی نشاط و سرزندگی را به مناطق روستایی به ویژه تحرک جوانان برگردانده است.
جواد زنجانی اظهار کرد: با تلاش مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و مسئولان شهرستان در چند سال اخیر سعی کردیم تا به صورت زنجیره‌ای در مناطق روستایی سالن‌های ورزشی را تجهیز و آماده بهره‌برداری کنیم.
وی با بیان اینکه تاکنون در روستای نوشهر و آراللو سالن‌های وززشی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: در دو روستای خلیل آباد و کریق نیز احداث سالن‌های ورزشی آغاز شده و امیدواریم به سرعت عملیات احداث آنها به سرانجام برسد.
فرماندار اردبیل افزود: ما در شهرستان اردبیل وضعیت مناسبی را از لحاظ تجهیز و استانداردسازی سالن‌های ورزشی داریم که این خود زمینه‌ساز برگزاری رویدادها و مسابقات آسیایی در اردبیل است.
زنجانی ادامه داد: در سال گذشته ما میزبان مسابقات جهانی و آسیایی در رشته والیبال بودیم که این خود فضای امید و نشاط را در بین مردم فراهم کرد و امیدواریم در سال‌هی پیش رو نظیر این میزبانی را در اردبیل با فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب شاهد باشیم.
وی گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش و افزایش نشاط و شادابی مردم در این شرایط اقتصادی می‌تواند تحولات واقعی را رقم بزند و ما سال به سال می‌توانیم یک فضای متفاوتی را در بخش ورزش برای جوانان ایجاد کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/63136/با-حضور-معاون-توسعه-امور-بانوان-وزارت-ورزش-و-جوانان-سالن-ورزشی-روستای-آراللو-به-بهره-برداری-رسید
بستن   چاپ