آریا جوان
کارگاه تخصصی از غدیر تا مهدویت برگزار شد؛
سطوتی: کارگاه های تخصصی را با هدف توانمندسازی اجرای برنامه های فرهنگی در عرصه ورزش برگزار می کنیم
سه شنبه 13 شهريور 1397 - 14:08:26
آریا جوان - کارگاه تخصصی از غدیر تا مهدویت ویژه مسولین امور فرهنگی فدراسیون های ورزش ی برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛جعفر سطوتی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری کارگاه تخصصی از غدیر تا مهدویت که پیش از ظهر امروز در این وزارتخانه آغاز شده است اظهار داشت:هدف ما این است که دست اندرکاران امور فرهنگی فدراسیون ها که مسئولیت دشواری در حوزه مسائل فرهنگی دارند،بهتر و بیشتر پیرامون فعالیت های فرهنگی آموزش لازم را ببینند و در راستای رویدادهای مختلف دینی و تاریخی توانمند سازی فرهنگی در ذهن رخ دهد تا به بهترین شکل ممکن بتوانند برنامه ریزی و اجرا کنند.
مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دوره ها و کارگاه های تخصصی متناسب با اقداماتی است که در مناسبت ها و رویدادهای مختلف ملی و مذهبی انجام می دهیم بنابراین کارگاه تخصصی از غدیر تا مهدویت نیز یکی از نیازهای اساسی جامعه ورزش برای تحقق مبانی دینی و اخلاقی در عرصه ورزش است.
جعفر سطوتی آشنایی بیشتر و نحوه پیاده سازی اقدامات فرهنگی در عرصه ورزش را مهم تلقی کرد و توضیح داد: وقتی از فدراسیون ها انتظار داریم که اعیاد بزرگ را گرامی بدارند و در دهه ولایت و همچنه ایام مهدویت برنامه های متناسب برگزار کنند باید در این زمینه با برگزاری چنین کارگاه هایی زمینه تبیین موضوع را فراهم آوریم و مفهوم غدیر،قربان و دهه ولایت را موشکافی کرده تا زمینه و بستر اقدامات فرهنگی آنها را رقم بزنیم.
وی تاکید کرد که برگزاری این کارگاه ها می تواند به توانمند سازی متولیان فرهنگی فدراسیون ها به منظور اجرای برنامه های پرمحتوای فرهنگی منجر شود.
سطوتی خاطرنشان ساخت: وقتی از فدراسیون ها توقع داریم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اقدامات شاخص و تاثیرگذار داشته باشند شایسته است با واقعیت و فلسفه اصلی این آموزه دینی آشنایی کامل داشته باشند و شیوه های انجام آن را نیز مطابق با دین و عرف آموخته باشند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن در این زمینه برنامه ریزی و سپس اقدام کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/63137/سطوتی--کارگاه-های--تخصصی-را-با-هدف-توانمندسازی-اجرای-برنامه-های-فرهنگی-در-عرصه--ورزش--برگزار-می-کنیم
بستن   چاپ