آریا جوان
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان : وزارت ورزش و جوانان به کارآفرینان حوزه ورزش وام قرض‌الحسنه می‌دهد
چهارشنبه 14 شهريور 1397 - 10:23:51
آریا جوان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه به منظور حمایت از جوانان کارآفرین و در راستای اشتغالزایی در جامعه به کارآفرینان حوزه ورزش و جوانان 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه می دهد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و حوانان،ژاله فرامرزیان عصر سه شنبه در حاشیه بهره‌برداری از یک باشگاه بدنسازی در شهرستان قشم در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: این تسهیلات از محل کمک‌های فنی اعتباری است و بانک‌های عامل آن نیز بانک رسالت و بانک کارآفرین امید می‌باشند.
وی افزود: در صورت داشتن طرح‌های بزرگ و اشتراکی، به هر نفر یک‌صد میلیون تومان وام اعطا می‌شود که مدت تنفس برای بازپرداخت آن بین شش تا یکسال است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این وزارتخانه به منظور حمایت از جوانان کارآفرین و در راستای اشتغالزایی در جامعه به کارآفرینان حوزه ورزش و جوانان 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه می دهد.
فرامرزیان تصریح کرد: باشگاه بدنسازی قشم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با هزینه پنج میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و با آغاز به کار آن برای 12 نفر اشتغالزایی شده است.
وی در خصوص حمایت‌های این وزارتخانه از ورزش بانوان، گفت: یکی از بهترین برنامه‌ها در این مسیر تخصیص 15 درصد از کل اعتبارات هر حوزه‌ای به ورزش بانوان است.
این مقام مسؤول با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای نسبت به ورزش روستایی دارد، افزود: ایجاد خانه‌های ورزش روستایی و زمین چمن مصنوعی از جمله اقدامات انجام شده و در دست انجام در این راستا است.
وی تاکید کرد: در صورتی که دهیاری‌ها یک فضایی در اختیار ما قرار دهند، وزارت ورزش از محل اعتبارات خود این فضاها را تعمیر، تجهیز و در اختیار روستاییان برای ورزش قرار می‌دهد.
فرامرزیان در خصوص توسعه فضاهای ورزشی به ویژه سالن‌های بزررگ در قشم، گفت: ایجاد فضاهای ورزشی متناسب با وضعیت تیم‌های فعال و فضای مورد نیاز با رویکرد آمایش سرزمینی انجام می‌شود و در این راستا ظرفیت‌های قانونی خوبی وجود دارد که ما سعی در استفاده از آنها داریم.
این مقام مسوول تصریح کرد: معتقد هستیم در صورت وجود یک برنامه و تصویر مناسب برای ورزش هرمزگان، شرایط مناسبی برای توسعه ورزش این استان ایجاد خواهد شد.
فرامرزیان با اشاره به تفاهم نامه‌های منعقد شده با سازمان‌ها و نهادهای مختلف جهت توسعه فضاهای ورزشی در کشور، گفت: در همین راستا با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تفاهم نامه‌ای برای احداث 250 چمن مصنوعی برای روستاها منعقد شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزرات ورزش و جوانان اظهار داشت: از این شمار 17 چمن مصنوعی به استان هرمزگان تخصیص یافته است که 50 درصد هزینه‌های آن توسط وزارت ورزش و جوانان و 50 درصد نیز توسط بنیاد مستضعفان تامین می‌شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/64183/معاون-توسعه-مدیریت-و-منابع-وزارت-ورزش-و-جوانان---وزارت-ورزش-و-جوانان-به-کارآفرینان-حوزه-ورزش-وام-قرض‌الحسنه-می‌دهد
بستن   چاپ