آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:
کسب 6 مدال رنگارنگ توسط البرزی ها در بازیهای آسیایی جاکارتا، عیار بالای ورزش استان را مشخص کرد / مصدومیت کیمیا علیزاده حسرت بزرگی برای ورزش کشور بود
چهارشنبه 14 شهريور 1397 - 19:52:19
آریا جوان - امیر غفرانی با اشاره به کسب 6 مدال رنگارنگ توسط ملی پوشان البرزی در بازیهای 2018 جاکارتا، این موفقیت را نشان دهنده توان و عیار بالای ورزش استان ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ضمن تبریک موفقیت های ورزشکاران در بازیهای آسیایی جاکارتا اظهار کرد: خوشبختانه جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور بار دیگر با تلاش و همت برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات این مرز و بوم ثبت کردند و توانستند با کسب 62 مدال ارزشمند از بازیهای آسیایی جاکارتا به کشور بازگردند.
وی با بیان این که " ورود رشته های ناشناخته ای همچون پنچاک سیلات به ضرر کاروان ما شد " افزود: البته حق و جایگاه واقعی ورزش کشورمان در این رقابتها بالاتر از مقام ششم بود که گاها ناداوری ها و همچنین ورود رشته های ناشناخته ای همچون پنچاک سیلات باعث شد تا کشوری مانند اندونزی در جدول توزیع مدال ها از ما پیشی بگیرد.
غفرانی به حضور پر تعداد و موفقیت ورزشکاران البرز در بازیهای آسیایی اشاره کرد و گفت: از استان البرز در این دوره از بازیهای آسیایی، 21 ملی در 12 رشته ورزشی به رقابت با حریفان خود پرداختند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این ورزشکاران، 6 مربی، 1 داور و 2 همراه فنی نیز در جاکارتا از استان البرز حضو داشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " کسب 6 مدال رنگارنگ توسط البرزی ها در بازیهای آسیایی جاکارتا، عیار بالای ورزش استان را مشخص کرد" عنوان کرد: ورزشکاران استان البرز موفق شدند در این مسابقات 2 مدال طلای انفرادی، 3 مدال طلای تیمی و 1 برنز برنز تیمی را از ان خود کنند که این عملکرد درخشان بار دیگر پتانسیل ورزش استان البرز را به کشور شناساند.
وی اضافه کرد: حسین نوری مدال طلای کشتی فرنگی، علیرضا کریمی مدال طلای کشتی آزاد، سید محمد موسوی مدال طلای والیبال، الهه پورعبدیان مدال طلای کاناپلو، راحله نادری مدال طلای کبدی و نیما محبوبی مدال برنز تیراندازی باکمان، مدال اوران البرزی اینران در بازیهای آسیایی بودند.
غفرانی مصدومیت کیمیا علیزاده را حسرت بزرگی برای ورزش کشور دانست و خاطرنشان کرد: با شناختی که از توانایی و مهارت کیمیا علیزاده داریم، بدون تردید می توانست در این مسابقات خوش رنگترین مدال تکواندو بانوان را از آن خود کرده و بار دیگر برای ورزش کشور تاریخ سازی کند.
وی از برنامه ریزی برای درخشش ورزشکاران البرز در المپیک 2020 و بازیهای آسیایی 2022 از هم اکنون خبر داد و عنوان کرد: از همین امروز برنامه ها و کار ما برای آماده سازی ورزشکاران جهت حضوری شایسته و درخشان در المپیک و بازیهای آسیایی بعدی آغاز شد و در این راه با جدیت تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: قطعا آینده ورزش استان البرز و سهم البرزی های در افتخار آفرینی جامعه ورزش کشور درخشان تر نیز خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/64309/کسب-6-مدال-رنگارنگ-توسط-البرزی-ها-در-بازیهای-آسیایی-جاکارتا،-عیار-بالای-ورزش-استان-را-مشخص-کرد---مصدومیت-کیمیا-علیزاده-حسرت-بزرگی-برای-ورزش-کشور-بود
بستن   چاپ