آریا جوان
با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان / آیین نکوداشت اولین زن مسلمان عضو هیات رئیسه انجمن بین المللی ورزش زنان در جهرم برگزار شد
جمعه 16 شهريور 1397 - 00:57:44
آریا جوان - با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان و مسوولان استانی و شهرستانی آیین نکوداشت اولین زن مسلمان و عضو هیات رئیسه انجمن بین المللی ورزش زنان با شکوه خاصی در شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، در این مراسم که شامگاه چهارشنبه 14 شهریور ماه در تالار علامه امینی شهرستان جهرم برگزار شد خانم دکتر فریبا محمدیان معاون توسعه امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی ، حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس ، خانم سیده معصومه دستغیب مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس ، علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم ، رحیم خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم و کارکنان این اداره ، رئیس و اعضای شوراهای اسلامی ، تنی چند از مسوولان ادارات و نهادهای دولتی و تعداد بیشماری از بانوان و علاقمندان به ورزش حضور داشتند .
در این آیین از خانم دکتر مریم کوشکی جهرمی استاد فیزیولوژی ورزشی به عنوان اولین زن ایرانی و مسلمان عضو هیات رئیسه انجمن بین المللی ورزش زنان با اهداء لو سپاس قدردانی و تجلیل شد.
تجلیل از نایب رئیسان هیات های ورزشی و فعالین عرصه ورزش و جوانان شهرستان جهرم و اجرای موسیقی سنتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/64582/با-حضور-معاون-وزیر-ورزش-و-جوانان---آیین-نکوداشت-اولین-زن-مسلمان-عضو-هیات-رئیسه-انجمن-بین-المللی-ورزش-زنان-در---جهرم--برگزار-شد
بستن   چاپ