آریا جوان
علی آقا میرزایی ملی پوش کایاک ایران:سطح بازی های آسیایی بالا و رقابتها سخت بود
شنبه 17 شهريور 1397 - 14:38:09
آریا جوان - ملی پوش کایاک کشورمان سطح مسابقات را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: با وجود مشکلات و رقبای سخت در کایاک چهار نفره موفق به کسب مدال برنز بازیهای آسیایی شدم اما امیدوار به کسب نتایج بهتر بودم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛علی آقا میرزایی قایقران تیم ملی کایاک با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات گفت: با آمادگی بسیار خوبی به پالمبانگ رفتیم و همانطور که فکر می کردیم حریفانمان هم آمادگی بالایی داشتند و با تمام توان خود در مسابقات حضور پیدا کردند.
وی افزود: در مواد کایاک چهار نفره 500 متر همراه امین بوداغی، پیمان قویدل و احمدرضا طالبیان به مصاف حریفان رفتیم و عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در رقابت با این که می توانستیم مدال نقره داشته باشیم به دلیل شرایط در جایگاه سوم قرار گرفتیم و موفق به کسب مدال برنز شدیم.
آقا میرزایی ادامه داد: در کایاک دونفره 1000 متر همراه امین بوداغی پارو زدم و واقعا می توانستیم مدال نقره داشته باشیم اما وسط مسیر بالانس قایق بهم ریخت و باعث توقف کامل ما شد و همین مشکل باعث شد مدال را از دست بدهیم. در کایاک یک نفره 200 متر با تمام توان به رقابت پرداختم و با وجود آمادگی بالا ای که از نظر جسمی و هم ذهنی داشتم موفق به کسب نتیجه ای بهتر از ششمی نشدم.
ملی پوش کایاک کشورمان در پایان گفت: زحمت بسیار زیادی برای این مسابقات کشیدم و انتظار داشتم با رنگ مدال بهتر و تعداد مدال بیشتر از پالمبانگ برگردم تا جواب سختی های چهار سال تمرین را بگیرم اما مسابقات غیر قابل پیش بینی است و خدارا شکر می کنم که دست پر برگشتم

http://www.javanannews.ir/fa/News/64842/علی-آقا-میرزایی-ملی-پوش-کایاک-ایران-سطح-بازی-های-آسیایی-بالا-و-رقابتها-سخت-بود
بستن   چاپ