آریا جوان
آموزش تصویری بازیابی مخاطبین حذف شده تلگرام
شنبه 17 شهريور 1397 - 14:49:28
آریا جوان - بازیابی مخاطبین حذف شده تلگرام یکی از دغدغه‌های هر کاربر تلگرامی است. چون خود فرایند حذف کردن بطور دستی و دانه دانه وقت بسیاری گرفته است. حالا تصورش را بکنید که بخواهید آن کاربران را مجددا دانه به دانه به لیست مخاطبانتان اضافه کنید. با ما همراه باشید تا راه حل این مشکل را به شما آموزش دهیم.


سرویس تکنولوژی - حذف کردن مخاطبان از لیست مخاطبان تلگرام‌تان خودش به اندازه کافی خسته‌کننده است. چه برسد که ناگهان متوجه اشتباهی حذف کردنتان هم بشوید و حالا بخواهید تعداد زیادی مخاطب را مجددا ذخیره کنید. برای اینکه مجبور نباشید این کار را انجام دهید یک ترفند جالب در تلگرام وجود دارد که نیازی به نصب اپلیکیشن خاصی ندارد. البته لازم است بگوییم که این ترفند صرفا برای بازگرداندن مخاطبینی است که شما از لیست تلگرامتان حذف کرده‌اید، ولی شماره آن‌ها بر روی گوشی شما ذخیره مانده است. اما اگر شماره مخاطبین‌تان را هم پاک کرده‌اید ابتدا باید از یک نرم‌افزار برای بازیابی شماره‌های حذف شده استفاده نمایید.
بازیابی مخاطبین حذف شده تلگرام
برای این کار ابتدا باید به بخش تنظیمات تلگرام‌تان بروید. یعنی اول آیکون بالا سمت چپ را لمس کنید:

سپس از لیست ظاهر شده گزینه تنظیمات یا setting را انتخاب کنید:

حالا بخش تنظیمات برای شما باز می‌شود. شما باید به انتهای این صفحه بروید. همان جایی که جمله telegram for android 3 نوشته شده است. دستتان را برای چند لحظه بر روی این جمله نگه دارید:

وقتی که دستتان را بر روی این جمله نگه دارید بالای آن این تصویر ظاهر می‌شود:

پس از اینکه این تصویر ظاهر شد یک بار دیگر انگشتتان را بر روی آن جمله نگه دارید. این بار یک منو برای شما باز می‌شود که به این شکل است:

مشکل شما را گزینه اول این منو حل می‌کند. با انتخاب گزینه اول به معنی وارد کردن مخاطبان (Import contacts) مخاطبینی که شماره‌هایشان را دارید ولی در لیست تلگرامتان نیستند دوباره به لیست مخاطبان تلگرام‌تان ملحق می‌شوند.
آیا شما هم تا به حال با مشکل بازیابی مخاطبین حذف شده از تلگرام‌تان روبرو شده‌اید؟ برای حل این مشکل چه اقداماتی انجام داده‌اید که موثر باشند؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران ستاره در میان بگذارید.
پریسا رودحله

http://www.javanannews.ir/fa/News/64936/آموزش-تصویری-بازیابی-مخاطبین-حذف-شده-تلگرام
بستن   چاپ