آریا جوان
در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی :
دکتر سلطانی فر: پیام های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری برای موفقیت کاروان ایران در بازیهای آسیایی بسیار دلگرم کننده بود / با جدیت بدنبال موفقیت تاریخی در المپیک تو کیو هستیم ، افزایش مدال کاروان ایران نتیجه توجه به ورزش زنان است
شنبه 17 شهريور 1397 - 19:47:06
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در اولین جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک پس از بازیهای جاکارتا گفت: پیام مقام معظم رهبری دلگرم کننده و موید موفقیت کاروان ورزش ایران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور گفت: باید از تمام دست اندرکاران و زحمتکشان که باعث ثبت این نتیجه تاریخی در بازی های آسیایی 2018 شدند تشکر ویژه داشته باشم.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: هرگز بعد از انقلاب اسلامی 62 مدال در بازی های آسیایی نگرفته بودیم و پیام مقام معظم رهبری در این خصوص بسیار دلگرم کننده بود و خستگی را از تن همه ورزشکاران، مربیان و مسئولان در آورد. مدال آوران به پرچم ما عزت دادند ولی باید از تمام ورزشکارانی که تمام تلاش خود را کردند هم تشکر کنیم هرچند منجر به کسب مدال هم نشده باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/65006/دکتر-سلطانی-فر--پیام-های-مقام-معظم-رهبری-و-ریاست-جمهوری-برای-موفقیت-کاروان-ایران-در-بازیهای-آسیایی-بسیار--دلگرم-کننده-بود---با-جدیت-بدنبال-موفقیت-تاریخی-در-المپیک-تو-کیو-هستیم-،-افزایش-مدال-کاروان-ایران-نتیجه-توجه-به-ورزش-زنان-است
بستن   چاپ