آریا جوان
آیا تایپ سریع 10000 کلمه در یک روز ممکن است؟
شنبه 17 شهريور 1397 - 23:46:25
آریا جوان - ایران تایپیست به‌لطف 30 هزار تایپیست متبحر خود، می‌تواند انواع خدمات تایپی را با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار متقاضیان قرار دهد.

تایپ از ملزومات بسیاری از سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، دانشگاهیان و فرهنگیان است که هرکدام برحسب نیاز جهت انجام آن، اقداماتی داشته‌اند؛ اما زمانی که فوریت این مسئله نمود پیدا می‌کند یا حجم مطالب چاشنی مسئله می‌شود، بدون شک از هر تایپیستی نمی‌توان سرعت و کیفیت بالایی را انتظار داشت. درست در همین نقطه است که تایپ سریع پایان‌نامه، تایپ سریع کتاب یا تنظیم و تایپ قراردادهای رسمی به نجات دهنده‌ای به‌نام تایپ سریع آنلاین نیازمند می‌شود که راحت‌ترین و سریع‌ترین راهکار برای برطرف‌سازی نیاز به تایپ با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه به حساب می‌آید. اگرچه، ثبت سفارش تایپ در منزل یا از محل کار در گذشته دور از ذهن و غیرقابل اعتماد به نظر می‌رسید؛ اما در هفت سال گذشته فعالیت مؤسسه‌ای که به‌عنوان بزرگترین مرکز خدمات دانشجویی کشور شناخته می‌شود، موجب شده است تا تایپ آنلاین برای کاربران اینترنتی به مسیر دستیابی به دقیق‌ترین و سریع‌ترین تایپ ارزان در کشور مبدل شود. هلدینگ ایران تایپیست بزرگترین تیم و کارگروه رسمی خدمات آنلاین با نماد اعتماد از وزارت کار و ارائه‌ی انواع خدمات تایپ سریع در تهران، بدون محدودیت زبان و زمینه، با 3 شعبه و بیش از 900 نمایندگی رسمی، موضوع گزارش حاضر است و راهی را که این مرکز پیموده تا امروزه با کارآفرینی گسترده به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین استارتاپ‌های کشور تبدیل شود، مرکز توجه بسیاری از مخاطبان ما به حساب می‌آید.
تایپ سریع آنلاین با 30 هزار تایپیست ده انگشتی
انجام تایپ سریع برای کاربران ایران تایپیست توسط ماهرترین و سریعترین تایپیست‌های کشور، به‌واسطه‌ی استخدام آنلاین سراسری از طریق وب‌سایت آن و هیئت‌رئیسه‌ی این مرکز انجام می‌گیرد که تنها محدود به متقاضیان در ایران نیست. تایپیست‌های منتخب هلدینگ ایران تایپیست از سراسر دنیا گلچین شده‌اند و به‌صورت دورکاری با این مجموعه همکاری دارند. فریلنسرهای ایران تایپیست علاوه‌بر مهارت در تایپ ده انگشتی، همگی دارای مدارک تحصیلی عالیه هستند و این ویژگی موجب شده است تا ضمن دسته‌بندی آن‌ها در زبان، رشته و زمینه‌های مرتبط، کلیه سفارش‌ها به تایپیست‌های متخصص بر‌اساس زمینه سفارش ارجاع شود، این موضوع یکی از مهمترین دلایل موفقیت ایران تایپیست در ارائه‌ی تایپ فوری با کیفیت و کمترین درصد خطا بوده است. ایران تایپیست ضمن کارآفرینی عظیم و امکان کسب درآمد از تایپ برای بسیاری از اشخاص توانمند، با طراحی سایت حرفه‌ای موجب شده است تا صفر تا صد انجام سفارش‌های تایپ سریع برای کاربران اینترنتی بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری قابل انجام باشد. کاربران چنانچه امکان ثبت سفارش تایپ حضوری از طریق مراجعه به شعبات ایران تایپیست را نداشته باشند، می‌توانند 24 ساعت شبانه‌روز از طریق تماس تلفنی پس از دریافت مشاوره‌ی رایگان، جهت هرگونه راهنمایی مربوط به سفارششان، از طریق سایت، تایپ سریع اینترنتی را ثبت کنند، در نهایت، پس از دریافت فاکتور رایگان و فرصت برای تصمیم‌گیری، کلیه‌ی مراحل اعم از واریز هزینه‌ی تایپ، پیگیری و دریافت فایل نهایی را به‌صورت آنلاین انجام دهند.
در ایران تایپیست محدودیت حجم تایپ کلمه در روز وجود ندارد و هرگونه سفارش در هر زمینه و زبانی از طریق استراتژی تایپ موازی و تقسیم کار میان «تایپیست‌های هم‌تخصص» امکان‌پذیر است؛ بنابراین کاربرانی که نگرانی از بابت زمان یا حجم مطالب خود دارند، بدون نگرانی می‌توانند ایران تایپیست را گزینه‌ی انتخابی خود بدانند. دلیل تایپ سریع ارزان در ایران تایپیست چیست؟
قیمت تایپ سریع در ایران تایپیست، طی سال‌ها فعالیت، به‌اندازه‌ای کاربرپسند بوده که موجب شده است تا این مجموعه به ارزانترین مرکز تایپ در کشور شهرت یابد؛ البته بی‌شک این میزان محبوبیت به علت ترکیب این ویژگی با دقت بالا و تایمینگ مناسب در تحویل سفارش‌ها نیز بوده است. هیئت‌مدیره‌ی مجموعه‌ی ایران تایپیست از ابتدای تاسیس با این هدف که خدمات برای رضایت مشتریان و رفع نیاز آنان است، همواره با اتخاذ استراتژی‌هایی، سعی کرده است تا خدمات تایپ ضمن فوریت و کیفیت، کمترین فشار مالی را متوجه کاربران کند؛ بدین ترتیب تایپ ارزان در مجموعه‌ی ایران تایپیست متولد شد که از دلایل آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ایران تایپیست با دریافت سود کمتر به علت پاسخگویی به نیاز کلیه‌ی اقشار جامعه، توانسته است در کلیه‌ی خدمات تایپ، تعرفه‌های مقرون‌به‌صرفه با هزینه‌ای معقول تنظیم کند. امکان پرداخت اقساط تایپ برای کاربران ایران تایپیست موجب شده است تا ضمن اعتمادسازی، فشار مالی کمتری متوجه کاربران شود. روند آنلاین ایران تایپیست موجب کاهش بسیاری از هزینه‌ها شده و این مسئله امکان ارائه‌ی تخفیف یا هزینه‌های پایین‌تر را برای تیم ممکن ساخته است. ماهرترین و مجرب‌ترین تایپیست‌ها به‌صورت دورکار با مجموعه همکاری دارند و این مسئله با کسر هزینه‌های اضافی برای هر سه گروه (مؤسسه، تایپیست، کاربر) و واگذاری کار به کاردان، هزینه‌ی تایپ را بسیار پایین نگاه داشته است. گارانتی تایپ سریع و نحوه حفظ کیفیت
تایپ سریع با قوی‌ترین ضمانت خدمات و در رأس فعالیت، هیئت بازرسی ایران تایپیست، هرگونه تأخیر، بی‌کیفیتی و بی‌اعتمادی را از این مجموعه سلب کرده است. خدمات تایپ اینترنتی به‌علت شاکله و ساختار، انرژی مضاعفی جهت هماهنگی و رصد می‌طلبد؛ اما با به‌کارگیری کارشناسان و اپراتورهای متخصص در هلدینگ ایران تایپیست، برای هرگونه مشکل غیرقابل پیش‌بینی، سازمان‌دهی خاصی صورت گرفته است، بدین ترتیب که کلیه سفارش‌های تایپ تند در این مرکز توسط تیم پیگیری بابت ارسال به موقع بررسی شده و سپس توسط تیم بازبینی رصد و برای کاربران ارسال می‌شود؛ اما ایران تایپیست با اشراف بر این موضوع که هیچ کسب‌و‌کاری بی‌عیب‌و‌نقص نیست، برای هرگونه خطای پیش‌آمده نیز قوانینی برشمرده است؛ بدین صورت که پس از ارسال سفارش تایپ، چنانچه ایرادی از طرف کاربر شناسایی شود با اعلام تیم بازرسی، ضمن تعلیق تایپیست، ادیت مجدد رایگان و اورژانسی یا در نهایت به درخواست کاربر عودت وجه انجام می‌گیرد.
هرگونه تأخیر ازسوی تایپیست‌ها (عمد یا غیرعمد) نیز مدیریت شده است. کاربران مجموعه با اطمینان خاطر می‌دانند که چنانچه پیش از پایان کار به هر دلیلی تایپیست مورد نظر قادر به اتمام سفارش مدنظرشان نباشد، بلافاصله با حضور بیش از 30‌ هزار تاپیپیست، هرگونه محدودیت و معذوریتی کمرنگ می‌شود. در نهایت، تمام این دلایل برای تبدیل‌شدن به مرکزی پرطرفدار اگر زیاد نباشد، کم نیست. تایپ سریع با ویژگی منحصر‌به‌فرد در ایران تایپیست
تایپ سریع و حرفه‌ای با حجم 2000 کلمه در یک ساعت ارائه‌ی ارزان‌ترین هزینه‌ی تایپ در کل کشور بدون تغییر تعرفه با گذشت زمان امکان پرداخت اقساطی تایپ تایپ سریع انگلیسی تایپ سریع فارسی تایپ به کلیه‌ی زبان‌های رایج دنیا امکان دریافت تخفیف‌های ویژه، فصلی و مناسبتی برای کاربران ثبت سفارش حضوری یا غیرحضوری تایپ مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته پیش از ثبت سفارش تایپ با گارانتی صددرصد و امکان عودت وجه ارائه‌ی پیش فاکتور رایگان تایپ بسیار سریع توسط تایپیست متخصص با زمینه‌ی مورد نظر تایپ فوری با اعزام تایپیست به محل تایپ مطالب در کلیه رشته_گرایش‌های دانشگاهی تایپ فوری قراردادهای رسمی تایپ و صفحه‌آرایی پایان‌نامه تایپ سریع کتاب ارائه‌ی انواع خدمات تایپ سریع (تایپ سریع فرمول، تایپ سریع جدول، تایپ سریع از دستنویس، تایپ سریع اعداد، تایپ سریع از روی عکس، تایپ سریع در اکسل، تایپ سریع صوتی، ساخت سریع پاورپوینت و...) ویراستاری (ویرایش فنی و ادبی، ویرایش گرامری، ویرایش قراردادهای رسمی و...) صفحه آرایی (صفحه‌آرایی کتاب در Word، صفحه آرایی کتاب در ایندزاین، صفحه‌آرایی مقاله، پایان‌نامه، مجله، روزنامه، قراردادهای رسمی و...)

http://www.javanannews.ir/fa/News/65075/آیا-تایپ-سریع-10000-کلمه-در-یک-روز-ممکن-است؟
بستن   چاپ