آریا جوان
در جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی مطرح شد
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان ::هدف ما اصلاح و کمک به فدراسیون هاست
يکشنبه 18 شهريور 1397 - 10:29:16
آریا جوان - مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان باعلام ارائه گزارش عملکرد کمی و کیفی فدراسیون ها مطابق با اهداف ستاد بازیهای آسیایی اظهارداشت : در این نشستها از روسای فدراسیون ها به جلسات ستاد دعوت به عمل خواهد آمد .

علی رغبتی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : در جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی گزارش دکتر سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای اسیایی و همینطور دفتر نظارت و برنامه ریزی از طرف وزارت ورزش و جوانان به اطلاع حاضران رسید.
وی ادامه داد : این گزارش ها حاوی اطلاعات فنی و بررسی نتایج فدراسیون های ورزشی در بازیهای آسیایی مطابق جلسات کارشناسی قبل از بازیها بود و بزودی نتایج کمی و کیفی عملکرد کاروان ایران به اطلاع رسانه ها و مردم خواهید رسید.
رغبتی گفت : هدف ما اصلاح و کمک به فدراسیون هاست و در نهایت موفقیت ورزش ایران در بازیهای المپیک 2020 است و همزمان با ادامه کار ستاد برای المپیک آینده ، روسای فدراسیون ها به جلسات ستاد دعوت می شوند تا درباره عملکرد خود توضیح دهند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/65135/مدیر-کل-دفتر-برنامه-ریزی-و-نظارت-وزارت-ورزش-و-جوانان---هدف-ما-اصلاح-و-کمک-به-فدراسیون-هاست
بستن   چاپ