آریا جوان
راه اندازی سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات در بیمارستان کیش
يکشنبه 18 شهريور 1397 - 13:00:22
آریا جوان - با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان وگردشگران، سامانه پیامکی ویژه انتقادات، پیشنهادات و رسیدگی به شکایات در بیمارستان کیش راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران سامانه پیامکی 100005474 به منظور دریافت انتقادات و پیشنهادات در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش راه اندازی شد.
تمامی مراجعه کنندگان و دریافت کنندگان خدمات درمانی در بیمارستان کیش می توانند نظرات و شکایات خود را از طریق این سامانه به مسئولین بیمارستان منتقل کنند.
پیش از این مراجعه کنندگان می توانستند از طریق ثبت شکایات حضوری و یا صندوق های پیشنهادات و انتقادات موجود در بیمارستان و بخش " تماس با ما" پرتال بیمارستان کیش به آدرس اینترنتی www.kishhospitalfz.com برای ثبت نظرات خود اقدام کنند که با راه اندازی این سامانه در سریعترین زمان ممکن نظرات دریافت کنندگان خدمات درمانی به مسئولان بیمارستان انتقال داده می شود.
علاوه بر این طی ماه گذشته با برنامه ریزی های انجام شده و راه اندازی "واحد تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات" با استقرار دائم کارشناسان این حوزه ، پیگیری انتقادات ، پیشنهادات و شکایات به منظور ارائه خدمات مطلوب به صورت خاص و سریع انجام می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/65237/راه-اندازی-سامانه-پیامکی-رسیدگی-به-شکایات-در-بیمارستان-کیش
بستن   چاپ