آریا جوان
دکتر سلطانی‌فر: جمهوری اسلامی امکانات ورزشی را با عدالت در اختیار مردم کشور گذاشته است/ توجه مسئولین نظام به ورزش خستگی را از تن کاروان ایران درآورد
يکشنبه 18 شهريور 1397 - 17:28:36
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان گفت: امکانات خوبی توسط نظام جمهوری اسلامی با عدالت برقرار شده که امروز در روستاها پروژه های ورزشی را به سر انجام می‌رسانیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در شهرستان پیشوا سالن ورزشی 5000 نفری شهدا روستای حبیب آباد را افتتاح کرد. این پروژه که از سال 1393 و از محل اعتبارات ملی آغاز به کار کرده بود صبح امروز توسط دکتر مسعود سلطانی فر به بهره برداری رسید.
سلطانی‌فر در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: خداروشکر می کنم توفیق به من داد در سفر یک روزه با زحمتکشان این منطقه دیدار داشته باشیم و پروژه مهم ورزشی را افتتاح کنیم که دو پروژه مهم ارزشمند و تاثیرگذار است. امکانات خوبی توسط نظام جمهوری اسلامی با عدالت برقرار شده که امروز در روستاها پروژه های ورزشی را به سر انجام می‌رسانیم. جوانان ایران نشان دادند که در میادین مختلف توانستند افتخارات بزرگی کسب کنند.
وی افزود: امیدواریم درآینده خبرهای خوشی از شهرستان‌های مختلف سطح کشور در ورزش بشنویم. هیچ ابزاری در کشور همانند ورزش وجود ندارد که بتواند اوقات فراغت مردم را پر کند و با پیروزی در رقابت‌های مختلف جهانی و آسیایی شادی و نشاط در سطح جامعه شکل می‌گیرد. حق مردم است که از امکانات برخوردار شوند، ما هم با توجه همه فشارها تلاش می کنیم موجبات شادی مردم را فراهم کینم و تلاش می کنیم در شرایط سخت اقتصادی از هفته دولت تا فجر هر هفته یک پروژه بزرگ در سطح کشور افتتاح کنیم تا در رشد و شکوفایی ورزش کشور کمک کنیم.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: خوشبختانه ریاست جمهور، مجلس شورای اسلامی و همه قوا به ورزش نگاه ویژه دارند. بعد از درخشش خوب کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا با تبریک ریاست جمهوری، مجلس و امضای 190 نماینده باعث شد تا خستگی از تن همه در آید و در نتیجه ماموریت ما هم بیشتر می شود تا امکانات بیشتری را ایجاد کنیم که در آینده در رقابت‌های مختلف به مدال‌های بیشتری برسیم.
سلطانی‌فر در پایان گفت: سالن ورزشی شهدای روستای حبیب آباد باید در اختیار ورزش کاران این روستا قرار گیرد و خانم‌ها هم همانند آقایان از این سالن به مساوات استفاده کنند تا عدالت برقرار شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/65239/دکتر-سلطانی‌فر--جمهوری-اسلامی-امکانات--ورزشی--را-با-عدالت-در-اختیار-مردم-کشور-گذاشته-است--توجه-مسئولین-نظام-به--ورزش--خستگی-را-از-تن-کاروان-ایران-درآورد
بستن   چاپ