آریا جوان
پروانه سلحشوری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛
دولت روحانی در پروژه ه بی مورد دوری و به افتتاح رو آورده است/ استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر نیاز ضروری بود
دوشنبه 19 شهريور 1397 - 14:05:44
آریا جوان - رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی معتقد است در دولت دکتر روحانی اتفاق خوبی در زمینه پروژه های ورزشی رخ داده است تا جاییکه به جای کلنگ زنی های بی مورد و بی سرانجام به تکمیل پروژه های نیمه تمام رو آورده اند و این سیاست به خوبی در وزارتخانه ها از جمله وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است.

پروانه سلحشوری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت افتتاح پروژه های فرهنگی و تفریحی و ورزشی را در شهرستان های همجوار و تابعه تهران مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: افتتاح پروژه های ورزشی نیاز ضروری مردم است تا بتوانند با استفاده از امکانات مناسب به ورزش رو آورده و سلامت جسم و روح خود را تامین کنند و در این ارتباط استادیوم هفت هزار نفری اسلامشهر هم یکی از نیازهای اساسی مردم شهرستان را محقق می سازد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از افزایش پروژه های ورزشی در استان تهران به نیکی یاد کرد و توضیح داد: هر چه تعداد اماکن ورزشی بیشتر و حضور مردم نیز در این مکانها افزایش یابد قطعا یک مبارزه جدی با آسیب های اجتماعی صورت گرفته و از طرفی منجر به سلامتی و نشاط عمومی شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/65381/دولت-روحانی-در-پروژه-ه-بی-مورد-دوری-و-به-افتتاح-رو-آورده-است--استادیوم-7-هزار-نفری-اسلامشهر-نیاز-ضروری-بود
بستن   چاپ