آریا جوان
سرمربی دوچرخه‌سواری سرعت: شاگردانم در حین بازی‌ها دچار بحران روحی شدند
دوشنبه 19 شهريور 1397 - 14:05:45
آریا جوان - سرمربی دوچرخه‌سواری سرعت گفت: چنانچه پیست چوبی داشته باشیم و پول برگزاری اردوهای برون‌مرزی را صرف هزینه حضور در مسابقات کنیم قطعا می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ،محمد ابوحیدری سرمربی تیم دوچرخه‌سواری سرعت در این نشست گفت: قبل از اعزام به جاکارتا اردوی خوبی را در مالزی داشتیم و رکوردهای خوبی هم به ثبت رسید اما در روز مسابقه جو بازی‌ها رکابزنان را گرفت و آنها نتوانستند نتایج مورد نظر را کسب کنند. این مسئله باعث شد رکابزنان به لحاظ روحی دچار مشکل شوند و این مسئله روی عملکرد آنها در روزهای بعدی هم تاثیر منفی گذاشت.
وی افزود: مشکلات اقتصادی در دوچرخه‌سواری بیشتر از سایر رشته‌ها تاثیرگذار است. از طرف دیگر تیم‌های خارجی هم هزینه‌های زیادی می‌کنند. اگر پیست چوبی داشته باشیم و پول برگزاری اردوهای برون‌مرزی را صرف هزینه حضور در مسابقات کنیم قطعا می‌توانیم نتایج بهتری هم بگیریم.
سرمربی تیم دوچرخه‌سواری سرعت درباره دلیل استعفایش گفت: شاگردانم در حین بازی‌ها دچار بحران روحی شدند و من تصمیم گرفتم با استعفایم کاری کنم که ترکش‌های نتایج آنها سمت من بیاید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/65382/سرمربی-دوچرخه‌سواری-سرعت--شاگردانم-در-حین-بازی‌ها-دچار-بحران-روحی-شدند
بستن   چاپ