آریا جوان
منصوری: امکانات ورزشی و فراهم شدن بستر رشد ورزشی اصلی ترین نیاز ورزشکاران اسلامشهراست
دوشنبه 19 شهريور 1397 - 21:08:46
آریا جوان - کاپیتان تیم ملی جوجیتسو گفت: توسعه امکانات ورزشی در اسلامشهر تاثیر بسزایی در رشد ورزشکاران و استعدادهای ورزشی دارد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمد منصوری با اشاره به کمبود امکانات ورزشی اسلامشهر نسبت به دیگر شهرستانهای تهران گفت: اسلامشهر از امکانات ورزشی و سالن های تخصصی کمی برخوردار است ولی برخی رشته های ورزشی چون والیبال و کشتی شرایط نسبتا خوبی دارند.
کاپیتان تیم ملی جوجیتسو از حضور 8 ورزشکار و 1 داور از اسلامشهر در بازیهای آسیایی خبر داد و گفت: استعدادهای ورزشی بسیاری به خصوص در رشته های رزمی در اسلامشهر وجود دارد که چند تن از مدال آورن بازیهای آسیایی اسلامشهری هستند.
اوضمن اشاره به افتتاح پروژه استادیوم 7 هزارنفری شهدای اسلامشهر بیان کرد: توسعه امکانات ورزشی در اسلامشهر تاثیر بسزایی در رشد ورزشکاران و استعدادهای ورزشی دارد و بهتر است که برای هر رشته امکانات و مربیان تخصصی از پایه قراردهند که نتیجه بهتری را دریافت کنیم.
وی ادامه داد: اصلی ترین نیاز ورزشکاران اسلامشهر امکانات ورزشی و فراهم شدن بستر رشد ورزشکاران است که از پایه به طور حرفه ای کار کنند که هم وقت ورزشکار هدر نرود و هم زودتر به نتیجه برسند.
در پایان محمد منصوری رسیدن ورزشکاران را به تمامی خواسته های ورزشی شان را آرزوی خود دانست.

http://www.javanannews.ir/fa/News/65461/منصوری--امکانات--ورزشی--و-فراهم-شدن-بستر-رشد--ورزشی--اصلی-ترین-نیاز--ورزشکاران--اسلامشهراست
بستن   چاپ