آریا جوان
سجاد گنج زاده قهرمان کاراته بازیهای آسیایی :این شهرستان گنجینه ای از استعدادهای ورزش ی است /توسعه زیر ساختهای ورزش ی زمینه رشد کیفی ورزش را در پی خواهد داشت
دوشنبه 19 شهريور 1397 - 21:08:59
آریا جوان - دارنده مدال طلای کاراته جهان توسعه زیرساخت های ورزش ی را در قهرمان پروری و رشد ورزش حرفه ای در شهرستان اسلامشهر بسیار مهم و موثر دانست.


سجاد گنج زاده در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص افتتاح پروژه استادیوم 7 هزارنفری شهدای اسلامشهرگفت: من اهل اسلامشهر هستم و افتتاح این پروژه برای مردمان اسلامشهر اتفاق بسیار مهمی است و امیدوارم این استادیوم برای مردم قهرمان پرور و ورزش دوست اسلامشهر مورد استفاده قرار بگیرد و بتواند در مسیر گسترش ورزش قهرمانی و حرفه ای از آن بهره برداری شود.
او که خود یکی از ورزشکاران ساکن در شهرستان اسلامشهر است بابیان این موضوع که احداث ورزش گاه و سالهای ورزش ی توسعه کمی و کیفی ورزشکاران را در پی خواهد داشت ، گفت : در این شهرستان علاقه مندان بسیاری در رشته های ورزش ی وجود دارد که پتانسیل صعود به رده های بالاتر را دارند اما به دلیل کمبود امکانات ورزشکاران زر همان مرحله باشگاهی باقی می مانند.
کاراته کا طلایی کشورمان در ادامه با اشاره به کمبود امکانلات در اسلامشهر این نکته را قابل توجه قرار می دهد که: حتی ورزشکاران ی که به رده های ملی صعود می کنند فضای مناسب برای تمرینات میدانی ندارند و می بایست تمریناتشان را در پارکها پیگیری کنند که این خود می تواند مشکلاتی را برای ورزش کار ایجاد کنند.
او تصریح کرد: امیدوارم با افتتاح این استادیوم ورزشکاران ما بتوانند از پیست های میدانی جهت آماده سازی خود استفاده کنند تا انشاالله برای کشور افتخار افرین باشند.
گنج زاده گفت: همانطور که می دانید شهرستان اسلامشهر گنجینه ای از استعدادهای ورزش ی است و همچنین در جاکارتا این شهرستان 9 نماینده داشت و آنها توانستند مدال های ارزشمندی را برای کشور به ارمغان بیاورند
وی در پایان ضمن قدردانی از افتتاح این پروزه یکی دیگر را از دغدغه های ورزشکاران این شهرستان را اشتغال عنوان کرد و گفت: با توجه به قانون به کارگیری ورزشکاران متاسفتانه تا کنون اقدام یصورت نگرفته است و امیدوارم با توسعه زیرساخت ها و توسعغه کمی ورزشکاران در خصوص اشتغال آنها نیز اقدام اساسی صورت بگیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/65464/سجاد-گنج-زاده-قهرمان-کاراته-بازیهای-آسیایی---این-شهرستان-گنجینه-ای-از-استعدادهای--ورزش-ی-است--توسعه-زیر-ساختهای--ورزش-ی-زمینه-رشد-کیفی--ورزش--را-در-پی-خواهد-داشت
بستن   چاپ