آریا جوان
شاهین ایزدیار: برای طلای جاکارتا شنا می کنم
چهارشنبه 21 شهريور 1397 - 17:56:09
آریا جوان - شناگر خراسانی تیم ملی ایران اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: در این دوره از بازی ها تنها برای کسب طلا در شنا خواهم کرد.

به گزارش پایگاه وزارت ورزش و جوانان شاهین ایزدیار در خصوص بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: در بازی های پاراآسیایی گوانژو که در 6 ماده شنا حضور داشتم موفق به کسب دو طلا، یک نقره و 3 برنز شدم و در دومین حضور خود در اینچئون هم در 7 ماده شنا شرکت کرده بودم، 5 نقره و یک برنز کسب کردم.
وی افزود: در این دوره از بازی های پاراآسیایی که در 7 ماده (50 و 100 متر کرال سینه، 100 متر قورباغه، 100 متر پروانه، 400 متر آزاد و 200 متر مختلط انفرادی) شرکت می‌کنم تلاشم بر این است تا بتوانم درتمام 7 ماده به مدال طلا دست پیدا کنم. البته هم اکنون در تمام ماده‌ها به جز 400 متر آزاد رنکینگ اول آسیا را دارم و اگر با بدشانسی مواجه نشوم، تنها برای طلا در جاکارتا مبارزه خواهم کرد .
ایزدیار تاکید کرد: برای سومین حضور و عملکرد موفقم در بازی های پاراآسیایی ، یک سال است تمرینات فشرده‌ و شبانه روزی را در مشهد زیر نظر ضیایی ( مربی تیم ملی) سپری و شرایط سختی را تحمل کردم تا کارم نتیجه‌بخش باشد .
شناگر ارزشمند تیم ملی ادامه داد: تصمیم گرفتم یک سال دوری از خانواده را تحمل کنم و در مشهد با مربی‌ام که خود نیز مشهدی است؛ در استخر«شهید حججی»مشهد که به صورت رایگان در اختیار من بود، تمریناتم را پیگیری کنم .
ایزدیار درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی دارم و با تمریناتی که طی این مدت در مشهد داشتم، رکوردهایم نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده و با آمادگی بالایی راهی جاکارتا خواهم شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/66676/شاهین-ایزدیار--برای-طلای-جاکارتا-شنا-می-کنم
بستن   چاپ