آریا جوان
تشکیل مجمع خیرین سلامت کیش در تعامل با مجمع خیرین استان فارس
پنجشنبه 22 شهريور 1397 - 16:14:21
آریا جوان - رئیس هیئت امنای بیمارستان کیش از آمادگی کامل زیر ساخت های حقوقی برای تشکیل نهاد مردمی خیرین سلامت در جزیره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در جلسه ای با حضور سعید پورعلی رییس هیات امنا بیمارستان، دکتر محمد صلاح رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و عبد الکریم رامجردی مدیرعامل مجمع مردمی خیرین تامین سلامت استان فارس، تشکیل نهاد مردمی خیرین تامین سلامت در جزیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رامجردی با ارائه گزارش عملکرد خیرین سلامت در کشور به ویژه استان فارس، از آمادگی کامل جهت همکاری و انتقال تجربیات در تاسیس و راه اندازی مجمع خیرین سلامت کیش خبر داد و افزود: مجمع خیرین تامین سلامت فارس در فعالیت16 ساله خود موفق شد بیش از 2500 تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های بیمارستان‌های استان بیفزاید.
وی همچنین ساخت بیش از 56 پایگاه اورژانس، 500 مرکز بهداشتی درمانی ،خانه بهداشت، ده ها میلیارد تومان کمک‌های حمایتی به بیماران نیازمند و دانشجویان، تامین تجهیزات پزشکی، تامین خودرو‌ها و وسایل مورد نیاز در حوزه سلامت، اسکان سالانه 60 هزار نفر همراه بیمار با ساخت 17 اقامتگاه بیمار، ساخت چندین مرکز آموزشی و دانشکده و تشکیل هیات‌های امنا در حوزه‌های مدیریتی سلامترا از جمله اقدامات این مجموعه در طول 16 سال اخیر بر شمرد.
سعید پور علی نیز ضمن ابراز خرسندی، از آمادگی زیر ساخت های حقوقی جزیره کیش برای تشکیل این نهاد مردمی خبر داد و گفت: بررسی کامل و الگوبرداری درست از زوایای مختلف لازمه ی شکل گیری این نهاد است.
همچنین محمد صلاح مجمع خیرین تامین سلامت فارس را یک الگوی پیشگام بر شمرد و بهره گیری از تجربیات 16 ساله این مجمع را در برنامه ریزی دقیق‌ترو تشکیل این نهاد در کیش بسیار موثر دانست.

http://www.javanannews.ir/fa/News/67046/تشکیل-مجمع-خیرین-سلامت-کیش-در-تعامل-با-مجمع-خیرین-استان-فارس
بستن   چاپ