آریا جوان
مریم امیدی پارسا: سخنان رهبر عزیزمان بسیار به ما انگیزه و روحیه داد
سه شنبه 3 مهر 1397 - 12:37:25
آریا جوان - ملی پوش قایقرانی ایران گفت: سخنان رهبر عزیزمان بسیار به ما ورزشکاران انگیزه و روحیه داد که با این حمایت ها و دلگرمی ها ان شاءالله در آینده نتایج خیلی خوبی در انتظار ورزش ایران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مریم امیدی پارسا پس از دیدار دیروز افتخارآفرینان بازی های آسیایی اندونزی با رهبر معظم انقلاب در گفت و گو با این پایگاه در خصوص حال و هوای این دیدار و احساسش گفت: هیچ وقت فکرش را نمی کردم که بتوانم از نزدیک با رهبر معظم انقلاب دیدار کنم و خیلی حس خوبی بود که این افتخار برای اولین بار نصیب من و تعدادی دیگر از افتخارآفرینان ورزش کشور شد.
وی با بیان این که جو بسیار صمیمی و دوستانه ای بر این دیدار حاکم بود، ادامه داد: سخنان رهبر عزیزمان بسیار به ما ورزشکاران انگیزه و روحیه داد که با این حمایت ها و دلگرمی ها ان شاءالله در آینده نتایج خیلی خوبی در انتظار ورزش ایران است.
امیدی پارسا گفت: درسهای زیادی از سخنان رهبر معظم انقلاب گرفتیم و در پایان نیز ایشان هدیه بسیار زیبا و معنوی که یک انگشتری عقیق بود به هر یک از ورزشکاران اهدا کردند که واقعا برای ما بسیار ارزشمند است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71554/مریم-امیدی-پارسا--سخنان-رهبر-عزیزمان-بسیار-به-ما-انگیزه-و-روحیه-داد
بستن   چاپ