آریا جوان
ملی پوش کوراش کشورمان: لذت دیدار با رهبر فراتر از کسب مدال المپیک بود
سه شنبه 3 مهر 1397 - 19:49:38
آریا جوان - ملی پوش خراسانی کوراش کشورمان گفت: آرزوی هر ورزشکار کسب مدال المپیک است دیدار با رهبری لذتی فراتر از کسب مدال المپیک بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، امید تیزتک دارنده مدال برنز کوراش در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 بعد از دیدار با مقام معظم رهبری اظهار کرد: من حدود 11 سال است که به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنم آرزوی هر ورزشکار کسب مدال المپیک است اما به جرأت می‌توانم بگویم دیدار با رهبر لذتی بالاتر از کسب سکوی المپیک داشت.
ملی پوش کوراش کشورمان با اشاره به این موضوع که دیدار با رهبر یکی از آرزوهایش بوده است، عنوان کرد: وقتی رهبر را دیدم بغض گلویم را گرفت و نتوانستم حرف بزنم آنقدر خوشحال بودم که دست از پا نمی‌شناختم، خدارا شاکرم که یکی از بزرگترین آرزوهایم برآورده شد.
وی در ادامه صحبت‌های رهبری را موثر در ادامه راه دانست و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین جملاتی که درا ین دیدار شنیدم و بسیار درمن تاثیر گذار بود: پهلوان واقعی آن نیست که حریف خود را در میدان شکست دهد بلکه گاهی رقابت نکردن و باختن در میدان پهلوانی است.
تیزتک خاطرنشان کرد: دیدار با رهبری خیلی در روحیه من تاثیر گذاشت و انرژی زیادی گرفتم، با تشویق آقا قطعا از این پس طوری دیگر در میدان حاضر می‌شویم؛ رهبرمان ورزشکاران را الگوی جوانان و مردم کشورمان دانست و این موضوع کار ما را دشوار می‌کند و سبب می‌شود تا بر رفتار و اخلاقمان حساسیت بیشتری داشته باشیم.
ملی پوش کوراش کشورمان عنوان کرد: رهبر در صحبت‌های که داشتند ورزشکاران را سربازانی معرفی کردند که با اهتزاز پرچم کشور در عرصه های بین المللی در این جبهه فعالیت می‌کنند و هر کس باید در رشته ای که فعالیت می‌کند از کشور دفاع کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71575/ملی-پوش-کوراش-کشورمان--لذت-دیدار-با-رهبر-فراتر-از-کسب-مدال-المپیک-بود
بستن   چاپ