آریا جوان
رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان:
پاسخ دکتر سلطانی فر به نماینده زابل، منطقی و قانع کننده بود / سلطانی فر نگاه جامعی به ورزش دارد
سه شنبه 3 مهر 1397 - 19:49:43
آریا جوان - محمد نعیم امینی فرد رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: پاسخ دکتر سلطانی فر به سوال نماینده محترم مردم زابل هم برای نماینده سوال کننده و هم بقیه نمایندگان، قانع کننده، خوب و منطقی بود.

محمد نعیم امینی فرد، نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص سوال امروز نماینده مردم زابل و پاسخ وزیر ورزش و جوانان ، گفت: سوال نماینده محترم مردم زابل بیشتر در خصوص کمبود سرانه فضای ورزش ی به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده بود که پاسخ دکتر سلطانی فر به این سوال هم برای نماینده سوال کننده و هم بقیه نمایندگان، قانع کننده، خوب و منطقی بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: در دوره اخیر مجلس شورای اسلامی و با تصویب قانون 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش ، دکتر سلطانی فر پیگیری های مستمری برای اختصاص این بودجه داشتند و حرکت های خوبی با تخصیص آن در ورزش آغاز شده است.
امینی فرد با بیان این که صحبت های وزیر ورزش و جوانان در خصوص اقدامات این وزارتخانه در توجه به استان های محروم بود، افزود: خود بنده شاهد این اقدامات بوده ام و انصافا نسبت به دوره های گذشته خیلی حرکت های خوبی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است ولی به دلیل فاصله زیادی که این استان با استانهای برخوردار دارد نمی توان در کوتاه مدت تحول بزرگی انجام داد.
وی با بیان این که پاسخ وزیر ورزش و جوانان به سوال نماینده محترم زابل، خوب، منطقی و قانع کننده بود، افزود: تعهد دکتر سلطانی فر مبنی بر این که توسعه امکانات و زیرساختهای ورزش ی مطابق با آمایش سرزمینی و با اولویت مناطق محروم خواهد بود، نیز بسیار ارزشمند است.
نائب رئیس کمیسون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص سفرهای وزیر ورزش و جوانان به استانها و بازدید از امکانات مناطق محروم و دورافتاده، نیز گفت: دکتر سلطانی فر سفرهای متعددی را به استانهای کشور داشتند که بیشتر آن ها در دوران مجلس دهم رقم خورده است و خود بنده در دو سفر دکتر سلطانی فر به استان سیستان و بلوچستان حضور داشتم و سفر به مناطق مرکزی استان نیز در برنامه ها قرار دارد.
محمد نعیم امینی فرد گفت: این سفر ها به جهت برخورد میدانی و عملیاتی با حوزه های مربوطه، در تسهیل و تسریع امور، حل مشکلات و روان سازی کارهای اجرایی بسیار اثرگذار است و این نگاه به تبع در سیاست گذاری ها، بودجه ریزی و اولویت بندی ها تسری پیدا می کند که بسیار ارزشمند است.
رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: با توجه به سابقه مدیریتی دکتر سلطانی فر در استانهای مختلف و صحبتهای امروز وی در صحن علنی مجلس ، نگاه دکتر سلطانی فر به ورزش را جامع می دانم و در مجموع جلسه امروز را خوب ارزیابی می کنم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71576/پاسخ-دکتر-سلطانی-فر-به-نماینده-زابل،-منطقی-و-قانع-کننده-بود---سلطانی-فر-نگاه-جامعی-به--ورزش--دارد
بستن   چاپ