آریا جوان
نیما محبوبی ملی پوش البرزی تیراندازی باکمان:
نصایح رهبر معظم انقلاب را سرلوحه راه مان قرار می دهیم
سه شنبه 3 مهر 1397 - 19:49:47
آریا جوان - دارنده مدال برنز تیمی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا تاکید کرد: نصایح رهبر معظم انقلاب را سرلوحه راه زندگی حرفه ای و شخصی مان قرار خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ نیما محبوبی ملی پوش البرزی تیراندازی باکمان و دارنده مدال برنز تیمی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا پس از دیدار روز گذشته با رهبر معظم انقلاب در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل اظهار کرد: پس از درخشش کاروان اعزامی کشورمان در بازیهای آسیایی، این سعادت و افتخار را پیدا کردیم که دیدار صمیمانه ای با رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.
وی افزود: توصیه های دلسوزانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری قوت قلبی برای تمامی ورزشکاران است و ما نیز نصایح ایشان را سرلوحه راه زندگی حرفه ای و شخصی مان قرار می دهیم.
محبوبی به انگیزه بالای ورزشکاران پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: از عمق جان و دل سخنان و راهنمایی مقام معظم رهبری را شنیدیم و از این پس با روحیه و انگیزه بیشتری در میادین حاضر خواهیم شد.
دارنده مدال برنز تیمی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا تصریح کرد: جامعه ورزش نیز همانند تمامی عرصه های مختلف کشور، به رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب نیاز دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71577/نصایح-رهبر-معظم-انقلاب-را-سرلوحه-راه-مان-قرار-می-دهیم
بستن   چاپ