آریا جوان
حسین نوری ملی پوش البرزی کشتی فرنگی:دیدار با رهبر معظم انقلاب موجب تلاش بیشتر ورزشکاران برای افتخارآفرینی در آینده خواهد شد
سه شنبه 3 مهر 1397 - 19:49:51
آریا جوان - دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب موجب تلاش بیشتر ورزشکاران برای افتخارآفرینی در آینده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ حسین نوری ملی پوش البرزی کشتی فرنگی دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، پس ازدیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل گفت: خدا رو شکر می کنیم که قهرمانی ملی پوشان رشته های مختلف در بازیهای آسیایی موجب رضایت خاطر رهبر معظم انقلاب از جامعه ورزش شده و به تبع آن شادی و نشاط مردم را نیز به همراه داشته است.
وی با بیان این که " دیدار با رهبر معظم انقلاب موجب تلاش بیشتر ورزشکاران برای افتخارآفرینی در آینده خواهد شد " افزود: قطعا تمامی ورزشکارانی که در این دیدار حضور داشتند، در آینده با جدیت و انگیزه بیشتری به دنبال کسب موفقیت و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی و المپیک خواهند بود.
نوری ادامه داد: رهنمودها و توصیه های مدبرانه رهبر معظم انقلاب همواره راهگشای تمام اقشار بویژه ورزشکاران و قهرمانان بوده که نقش بسزایی در موفقیت هایمان داشته است.
دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا تصریح کرد: من نیز به نوبه ی خود و به عنوان فرزند کوچکی از این کشور و انقلاب، به مقام معظم رهبری و مردم قول می دهم که در آینده نیز تمام تلاش خود را ضمن حفظ ارزشها و اخلاقیات برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات مختلف به کار ببندم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71578/حسین-نوری-ملی-پوش-البرزی-کشتی-فرنگی-دیدار-با-رهبر-معظم-انقلاب-موجب-تلاش-بیشتر-ورزشکاران-برای-افتخارآفرینی-در-آینده-خواهد-شد
بستن   چاپ