آریا جوان
دبیر فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا:
توضیحات وزیر ورزش در صحن علنی بسیار امیدوار کننده و روشنگرانه بود/نتایج ورزش کشور قابل تقدیر است
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 08:53:21
آریا جوان - عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت:بنده معتقدم نتایج کلی ورزش کشور قابل تقدیر است و ما از تلاش دوستان در وزارت ورزش وجوانان و شخص وزیر محترم تشکر می کنم.


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا یوناتن بت کلیا، دبیر فراکسیون ورزش و نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا پیرامون حضور دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می کنم همه نمایندگان از توضیحات وزیر ورزش و جوانان قانع شدند و صحبت های وی در صحن علنی بسیار امیدوار کننده و روشنگرانه بود.
وی افزود: دکتر سلطانی فر امروز نکاتی را برای نمایندگان توضیح داد که آنها در جریان بسیاری از آنها نبودند و توضیحات نشان داد وزارت ورزش و جوانان با تمام محدودیت ها توانسته عملکرد بسیار مثبتی داشته است.
عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در بخش پایانی صحبت هایشخاطر نشان کرد: تلاش وزارت ورزش و جوانان با توجه به بضاعتی که این وزارتخانه دارد، بسیار خوب و قابل تحسین است , بنده معتقدم نتایج کلی ورزش کشور قابل تقدیر است و ما از تلاش دوستان در این وزارتخانه و شخص وزیر محترم تشکر می کنم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71663/توضیحات-وزیر-ورزش-در-صحن-علنی-بسیار-امیدوار-کننده-و-روشنگرانه-بود-نتایج-ورزش-کشور-قابل-تقدیر-است
بستن   چاپ