آریا جوان
جام‌بزرگ: مدال ها و اهمیت تیراندازی ، ارزش سرمایه گذاری دارد
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 12:40:40
آریا جوان - ملی ‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: ورزش تیراندازی رشته المپیکی است و ارزش سرمایه گذاری را دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، مه لقا جام بزرگ ملی پوش کشورمان در خصوص سطح مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی جاکارتا اظهار داشت: سطح مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی بسیار بالا بود، در این دو میدان بزرگ همه چهره های مطرح و نامدار جهان و آسیا حضور داشتند و کار برای ما بسیار سخت شده بود.
وی افزود: نزدیکی رقابت های قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی باعث شده تمرکز روی رقابت ها کاهش یابد، از یک سو باید به فکر بازیهای آسیایی و جدال با رقبای مطرح خو می بودیم و از سویی دیگر باید خود را آماده رقابت با چهره های مطرح جهان می کردیم. به نظر من این نزدیکی مسابقات باعث شد نتایج آنطور که ما می خواستیم ، رقم نخورد.
جام بزرگ در خصوص عملکردش در مسابقات قهرمانی جهان نسبت به بازی‌های آسیایی تصریح کرد: واقعیت این است که هم فدراسیون و هم ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در این رقابت ها کارنامه موفقی را از خود بر جای بگذاریم.
وی در خصوص موفقیتش در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: هدف اصلی من مدال طلا بود، من با اختلاف یک دهم به مقامی سومی رسیدیم و این اختلاف اندک نشان می دهد ظرفیت کسب جایگاه بالاتر وجود داشت.
جام بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: از همه مسئولان ورزش کشور برای حمایت از این ورزش تشکر می کنم اما اعتقاد دارم هر چه در تیراندازی سرمایه گذاری کنیم، کم است. این رشته المپیکی و پر مدال است و می توانیم در آن موفق باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71671/جام‌بزرگ--مدال-ها-و-اهمیت--تیراندازی-،-ارزش-سرمایه-گذاری-دارد
بستن   چاپ